Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek consumentengedrag en download het direct om beter te studeren.
Een volledige en uitgebreide maar beknopte samenvatting van het boek Consumentengedrag.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Mediapsychologie ConsumentengedragSamenvatting boek Consumentengedrag voor het vak Mediapsychologie. Hoofdstukken: 6, 7, 8, 9, 10, 11 en 12 (+ 17.1 t/m 17.4) en (2.4.4.) Alle tabellen zitten er ook in verwerkt die zelf gemaakt zijn.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Mediapsychologie Consumentengedrag door Jeske Nederstigt & Theo PoieszVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Het motto van het boek Consumentengedrag is ‘wie de klant niet begrijpt, mist de basis onder de marketing’. Dit boek bevat een compleet en actueel standaardwerk over het gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.
In dit boek staan geen ‘tips’ die exact beschrijven welke marketingingrediënten tot succes leiden, maar bieden de auteurs een combinatie van benaderingen, inzichten en begrippen die, afhankelijk van het scenario, kunnen worden ingezet en toegepast. Hierdoor inspireert dit boek tot werkelijk consumentgerichte marketing.