Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek principes van marketing - Philip Kotler en download het direct om beter te studeren.
Samenvatting van het boek Principes van marketing inclusief figuren. (H1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 en 20) Met deze samenvatting heb ik het tentamen in 1 keer gehaald. Veel Succes!
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing en Ondernemen PRINCIPES VAN MARKETING door Philip KotlerSamenvatting marketing en ondernemen met illustraties. Principes van marketing inholland editie. Alle hoofdstukken behalve 4, 10, 18 en 19.
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing en ondernemen Principes van marketing door onbekendin deze samenvatting staat uitgebreid beschreven hoe je een eenvoudig model construeert van het koopgedrag van consumenten, welke invloed culturele sociale en psychologische factoren hebben. Ook staat er in wat voor soorten koopgedrag is en deze worden bes...
Hogeschool Inholland / Business Studies / marketing Principes van marketing door Philip KotlerSamenvatting van het boek Principes van marketing (H1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 en 20) inclusief figuren. Veel succes!
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing & Ondernemen Principes van Marketing door Philip KotlerUitgebreide samenvatting van het boek principe van marketing.
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing Principes van Marketing door Philip KotlerVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenP. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.