Samenvatting van hoofdstuk 1, 3, 5, 7, 9, 10, 12, 13, 16 van het boek: Gedrag in Organisaties. Auteurs: Robbins, Judge. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Joost Adriaanse.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3, 8, 9 van het boek: Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management. Auteurs: Marcus, Van Dam. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Robbert van Kampen.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7 van het boek: Basisboek Logistiek. Auteurs: Van Goor, Visser. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Jan van Bakel.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 14, 7.1,18 t/m 23 van het boek: Praktisch Arbeidsrecht en de colleges. Auteur: Prof. Loonstra. Mét belangrijke illustraties uit het boek én een schema met alle behandelde artikelen! Docent Hanzehogeschool: Frea Moller-Kui...
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7, 10, 11 en 16 van het boek: Informatiemanagement Auteur: Roel Grit. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Udo van der Wal.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 9 van het boek: Inkoop. Auteurs: Streefkerk en Ploos van Amstel. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van hoofdstuk 1,2,3,5 t/m 10 van het boek: Marketing, de essentie. Auteurs: Kotler en Armstrong. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Eric Blaauboer.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 8 van het boek: Bedrijfskunde Integraal. Mét de belangrijkste punten voor het tentamen in het grijs gearceerd. Auteurs: Thuis en Stuive. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 15 van het boek: Algemene economie en bedrijfsomgeving. Auteurs Marijs en Hulleman. Docent Hanzehogeschool: Anita Weekamp.
Samenvatting van het boek Marketing Kernstof van John Smal en Hans Vosmer, de 7e druk. Alle belangrijke begrippen en termen van alle hoofdstukken(1 t/m 29), die je moet kennen om je Marketing Nima A diploma te halen.
MIS1, Roel Grit, vijfde druk. Hoofdstuk 1t/m7, 10,11,16. Informatiemanagement. Management Informatie Systemen
Hoofdstuk 1t/m 5 en 7t/m12. Arie Buijs, eerste druk. Statistiek in 20 stappen
Dit is een samenvatting van Innovatie Management 3E EDITIE Eelko Huizingh
Druk 1 Auteur Peter Thuis en Rienk Stuive Uitgebreide samenvatting van de aangegeven hoofdstukken.
Druk 4 Auteur W. Hulleman, A.J. Marijs Uitgebreide samenvatting van de aangegeven hoofdstukken.
Duidelijke samenvatting van het boek 'Recht voor Organisaties' van Robert Westra. Het betreft de eerste druk.
Samenvatting van het boek strategische marketingplanning. In deze samenvatting zijn de hoofdstukken 1 t/m 10 verwerkt.
Uitgebreide samenvatting van het boek gedrag in organisaties. Dit document bestaat uit de hoofdstukken 1,2,4,5,6,8,9,11,12 en 15
Een goede samenvatting voor het boek Organisatie en Management. Hoofdstuk 1, 2, 3, 6, 8 en 9.
Studie: Bedrijfskunde MER Jaar: 1 Vak: Marketing