Hieronder worden samenvattingen, aantekeningen en oefententamens weergegeven voor het vak Marketing aan de opleiding Bedrijfsmanagement MKB te Fontys Hogescholen.
Een goede samenvatting van de gehele Edumundo; Branding & Positionering omgeving. Deze werd beschikbaar gesteld tijdens Periode 6 in de opleiding Bedrijfsmanagement MKB. In deze samenvatting worden alle belangrijke onderdelen van de theorie behandeld op ee...
Een goede en complete samenvatting van hoofdstukken H1 t/m H6, H10, H12.3 van het boek: Principes van Marketing (7e editie). Deze hoofdstukken vormen de tentamenstof voor het tentamen voor periode 3 van Bedrijfsmanagement MKB. In deze samenvatting worden ...
Een goede en complete samenvatting van hoofdstukken H4, H7, H8 van het boek: Principes van Marketing (7e editie). Deze hoofdstukken vormen de tentamenstof voor het tentamen voor periode 3 van Bedrijfsmanagement MKB. In deze samenvatting worden alle belang...
Een goede en complete samenvatting van hoofdstukken H1 t/m H8 van het boek: Principes van Marketing (7e editie).In deze samenvatting worden alle belangrijke van de theorie behandeld op een leerzame manier. De theorie wordt op een duidelijke en concrete man...
In deze samenvatting (hoofdstuk 15) van het boek principes van marketing wordt de positionering en de marketingmix besproken. Dit hoofdstuk hoort bij de de P van promotie uit de marketingmix. De samenvatting bestaat uit begrippen en plaatjes uit het boek. ...
In deze samenvatting (hoofdstuk 14) van het boek principes van marketing wordt de Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie uitgelegd. Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie hoort bij de P van promotie van de marketingmix. De samenvattingen gebr...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenIn deze samenvatting (hoofdstuk 12) van het boek Principes van marketing wordt het distributiebeleid besproken. In de marketingmix wordt gesproken over de 4 p's waar plaats ook in voorkomt. In dit boek wordt het begrip distributie genoemd i.p.v. plaats. De...
In dit hoofdstuk (hoofdstuk 11) van het boek Principes van marketing wordt de het prijsbeleid samengevat. Het prijsbeleid is gericht op de marketingmix. De samenvatting bestaat uit begrippen en afbeeldingen die ook worden gebruikt in het boek. De samenvatt...
In dit hoofdstuk (hoofdstuk 10) van het boek principes van marketing wordt de marketing van diensten uit gelegd. De samenvatting is onderverdeeld in de paragrafen en deelparagrafen die het boek ook aanhoudt, zodat het makkelijk is om dingen op te zoeken in...
In dit hoofdstuk (hoofdstuk 8) van het boek principes van marketing wordt het de het begrip product uit de marketingmix uitgelegd. Dit door middel van begrippen en plaatjes uit het boek. De samenvatting is verdeeld onder de paragrafen en deelparagrafen zod...
Samenvatting van marketing uit het boek van Kotler
Marketing management samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 6