Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek inkopen voor dummies - Peter Streefkerk en download het direct om beter te studeren.
Dit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het gaat om hoofdstuk 9 Inkoopautomatisering. Dikgedrukte tekst betekent dat het belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 13 Contracteren. De dikgedrukte tekst betekent dat het belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 12 Selecteren en onderhandelen. Dikgedrukte tekst betekent dat het belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 11 Specificeren. De dikgedrukte tekst betekent dat het belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 10 Behoefte identificeren. Dikgedrukte tekst betekent dat het belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 8 Inkooporganisatie. De dikgedrukte tekst betekent dat het belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het gaat om hoofdstuk 7 Inkoopactieplan. Dikgedrukte tekst betekent dat het belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het gaat om hoofdstuk 5 Inkoopsamenwerking. Dikgedrukte tekst betekent dat het belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / Inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 3 Inkoopportfolio. Dikgedrukte tekst betekent dat het stukje tekst belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 1 Inkoop als businesspartner. Dikgedrukte tekst betekent dat het belangrijk is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummiesDit is een samenvatting van het boek Inkopen voor dummies druk 3. Het is hoofdstuk 2 Inkoopmanagementproces. Dikgedrukte tekst betekent dat het een belangrijk gedeelte is.
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies door Peter StreefkerkCollege aantekeningen gecombineerd met de powerpoint presentaties van het vak Inkooptheorie. Bachelor Facility Management. Derde jaar. Semesteronderwijs Facility management HIB en minor Eventmanagement. In de college aantekeningen wordt ook aangegeven wat ...
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / inkooptheorie inkopen voor dummies