Een samenvatting van het marketingboek 'Grondalagen van de Marketing' geschreven door B. Verhage.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Grondslagen van de Marketing door B. VerhageSamenvatting voor het vak marketing & strategie voor de opleiding Ondernemerschap & Retail Management. De informatie is afkomstig uit het boek Grondslagen van de Marketing. 10e druk. Het is een uitgebreide samenvatting en het behaalde cijfer hiermee is een...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / Marketing & strategie Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting voor hoofdstuk h1, 4, 5, 7 en 12. Dit is tevens ook deel 1 voor de studie TMA eerste jaars.
Hogeschool Rotterdam / Trade Management gericht op Azië / Marketing 1 Grondslagen van de Marketing door Pr Dr Bronis VerhageAlle begrippen van hoofdstuk 3 en 4 uitgewerkt.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door VerhageEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 9, 10, 11 en 12
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door VerhageAuteur: Bronis Verhage 8e druk, 2013 Noordhoff Uitgeverds
NHTV Breda / Toerisme en Recreatie / Cursus Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door B. VerhageDeze samenvatting bevat alle schema's en tabellen, alle betekenissen van begrippen en voorbeelden zodat je het beter begrijpt. Deze samenvatting zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent op je tentamen.
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageHoofdstuk 5 samengevat. Erg handig bij het studeren.
Hanzehogeschool Groningen / Small Business en Retail Management / Marketing Grondslagen van de marketing door B. VerhageSamenvatting paragraaf 1.1, 1.4, 1.5.1, 1.5.2, 2.3.1, 2.3.2, 2.7.1, 2.6.2, 3.1, 3.2, 3.3, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 7.1, 7.2, 9.1, 9.2, 9.3, 12.1, 12.3 en 13.1.
Fontys Hogescholen / Communicatie / marketing Grondslagen van de marketing door B. VerhageHoofdstuk 1, 4, 7, 9, 10, 11, 12, 13
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageHoofdstuk 11 Salesmanagement
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageH8. Productontwikkeling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageHoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door B. VerhageH10 : Reclame
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageHoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketing door VerhageUitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de Marketing door Prof.dr.Bonis VerhageH7 Productbeleid en dienstmarketing
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door B. Verhage