Samenvatting uit het boek grondslagen van de marketing van: H1 pagina 33-64 H2: 2.1, 2,7 en 2,8 H6: helemaal H7: 7.1, 7.2, 7.4, 7.7 H8: 8.5, 8.6 H9: 9.1 t/m 9.6, pagina 403-404 H10: 10.1 t/m 10.6 H12: 12.1 t/m 12.4, 12.7.1 H13: 13.1, 13.2.1
NHTV Breda / Management toerisme / Online marketing en Communicatie Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageGrondslagen van de marketing achtste druk. Samenvatting van alle belangrijke begrippen
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageGedetailleerde samenvatting van Grondslagen van de Marketing hoofdstuk 9 tot en met 12. Deze stof behoorde tot het tentamen Marketing van periode 3.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid met uitzondering van de paragrafen: 12.5.1, 12.6.3, 12.6.4, 12.7.1 t/m 12.7.6 en 12.8.6. Uit deel 6 prijsbeslissingen.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / financieel management 2 Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageDit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 6 Marktsegmentatie en positionering uit deel 2 analyseren van de markt.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 4 Koopgedrag uit deel 2 Analyseren van de markt.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenBijna 40 tentamen(oefen)vragen van het boek Grondslagen van de Marketing H7.
De Haagse Hogeschool / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis Verhagesamenvatting van grondslagen van de marketing: Hoofdstuk 1: wat is marketing? hoofdstuk 3: marketingomgeving hoofdstuk 4: Koopgedrag hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
NHL Stenden Hogeschool / Creative Business / marketing grondslagen van de marketing door bronis verhageDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 7 Productmanagement en merkbeleid uit deel 3 productbeslissingen.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageDit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 8 Productontwikkeling en dienstenmarketing uit deel 3 Productbeslissingen
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageBijna 40 tentamen(oefen)vragen over het boek Grondslagen van de Marketing H8
De Haagse Hogeschool / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting van het boek grondslagen van de marketing. Deze is niet compleet. De hoofstukken die hier in worden behandeld zijn de hoofdstukken 1 t/m 4, 6, 7, 9
Hogeschool Inholland / Tourism management / Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageUitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 7e druk van B. Verhage. ISBN: 9789001765415. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Grondslagen van de marketing door B. Verhagesamenvatting van de grondslagen van de marketing hoofdstuk 1 t/m 3
HZ University of Applied Sciences / Vitaliteitsmanagement & Toerisme / grondslagen van de marketing grondslagen van de marketingSamenvatting marketingboek; Grondslagen van de marketing. Het boek is in grote lijnen samengevat in 35 pagina's.
Fontys Hogescholen / Small Business en Retail Management / Marketing Grondslagen van de marketing door Marjolein VisserSamenvatting grondslagen van de marketing (9e druk). Hoofdstuk: 3.1/3.2/3.3 4.3/4.4/4.5/4.6 6.1/6.2/6.3/4
HAN University of Applied Sciences / Small Business en Retail Management / Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting Grondslagen van de Marketing Hoofdstuk 1,2,3,4,6,7,8,9,10,11,12,13,14 Auteur: Bronis Verhage ISBN: 9789001817855 Druk 8
Maastricht University / International Business / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageSamenvatting van h1 grondslagen van de marketing. Een uitgebreid hoofdstuk samengevat. Deze samenvatting bevat handige schema's en tabellen waardoor je niet te veel tekst hebt.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageGedetailleerde samenvatting van de hoofdstukken 11, 14 & 16 van het boek Grondslagen van de Marketing Marketing 9789001817855
HAS Hogeschool / Bedrijfskunde en Agribusiness / Retail Marketing Grondslagen van de Marketing door B Verhage