-
Eva Lohman
- Opleiding: Hogeschool van Amsterdam / Communicatie
- 0 Volgend - 5 Volgers - 5 Documenten verkocht
![Stuur bericht](frontend/icons/speech-bubble-1-64.png)
![Volgen](frontend/icons/plus-1-24-orange.png)
Samenvatting: Verhoeven, N. (2014). Wat is onderzoek? H1 behalve 1.3, H4, H5, H6 behalve 6.4.3. en 6.4.4, H7, H8 en H9.4 i.c.m. colleges HvA ONDERZOEK: COMMUNICATIEONDERZOEK
Samenvatting Verhage, Bronis; Inleiding tot de Marketing Hoofdstukken 1,2,3,4,6,7,8,10,11 i.c.m. colleges Strategische Marketing HvA
Samenvatting van alle colleges van het vak Online Marketing van de HvA
Samenvatting Mind the Gap i.c.m. colleges van Corporate Communication HvA
Samenvatting Dijk, A. van (2015, eerste druk). Financieel management voor de creatieve industrie. H 1t/m 6, 9.1 en 10.1 i.c.m. colleges i.c.m. colleges Campagnemanagement HvA
Dit is een samenvatting van het vak Digitale Communicatie van de HvA.
Dit is een samenvatting van het van Media en Maatschappij van de HvA (ik had een 9,2 voor het tentamen).
Dit is een samenvatting van alle colleges en literatuur van het vak Communicatie en Merk van de Hogeschool van Amsterdam.
Samenvatting van het vak Campagnemanagement van de HvA boek Ilse van de Laar-Wijdeven Recht in de creatieve industrie i.c.m. colleges
Deze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt