Summary of the book 'Consumer Behavior' of Hoyer, Macinnes and Pieters (7th edition), used for the course Consumer Behavior 2018/2019 (Radboud University). Chapter 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 and 17 are included.
Radboud Universiteit Nijmegen / Business Administration / Consumer Behavior Consumer Behavior Hoyer, MacInnis, PietersSummary of all the articles of the marketing performance course 2018/2019. The following articles are included: Katsikeas et al. (2016), Homburg & Pflesser (2000), Kirca et al. (2005), Maignan & Ferrell (2004), Hillebrand et al. (2015), Rust (2004), Leroi-...
Radboud Universiteit Nijmegen / Business Administration / Marketing PerformanceSamenvatting van alle Spaanse grammatica en tijden uit Español Professional 1&2.
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Spaans Espa ol Professional 1 2 G. BursgensComplete summary of all chapters of Paul Boselie's book. Second edition. Written in English.
Radboud Universiteit Nijmegen / Business Administration / Strategic Human Resource Management Strategic Human Resource Management Paul BoselieComplete samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 8, 11, 13 t/m 15 & het hoofdstuk uit Vennix. Daarnaast zijn alle aantekeningen van de colleges en werkcolleges toegevoegd. ------------------------ Complete summary of chapters 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 13...
Radboud Universiteit Nijmegen / Business Administration / Methods of Research and Intervention The Practice of Social Research Earl BabbieDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt