-
Lucet
- Opleiding: Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie
- 0 Volgend - 9 Volgers - 9 Documenten verkocht
Samenvatting van het boek strategische en operationele marketingplanning van Gebrand Rustenburg, Ton de Gouw, Allert de Geus. Het is een samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 17. NIMA B
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Nima B Strategische en operationele marketingplanning kernstof B Gebrand Rustenburg, Ton de Gouw, Allert de Geus.Duidelijke samenvatting van het boek voor het vak Mediapsychologie, 2e jaar MIC. In deze samenvattingen zitten al de hoofdstukken van het boek verwerkt en aantekeningen van de college's.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediapsychologie MediapsychologieSamenvatting van de webcollege's van rechten in de creatieve industrie. handig om erbij te hebben tijdens het leren. Wordt veel informatie in verteld die erg relevant is.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en CommunicatieSamenvatting rechten in de creatieve industrie. Aantekeningen/samenvatting boek etc. Ik heb hiermee een 7.2 gehaald.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en CommunicatieDuidelijke samenvatting marketingmanagement. Hiermee heb ik een 7,8 gehaald. Leerjaar 2, blok 3.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / MarketingmanagementAantekeningen van het vak Mediaplanning. Leerjaar twee, blok 4. Er zitten veel voorbeelden bij en ook een paar oefeningen uitgelegd. Kan gezien worden als samenvatting.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediaplanning Mediaplanning Babs van Teylingen-GeerlingsDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt