-
Anouk Bos
- Opleiding: Fontys Hogescholen / Communicatie
- 1 Volgend - 22 Volgers - 33 Documenten verkocht
![Stuur bericht](frontend/icons/speech-bubble-1-64.png)
![Volgen](frontend/icons/plus-1-24-orange.png)
Fuzzy Firm van Arjan van den Born samenvatting van hoofdstuk 6 t/m 11 en 14. Voor jaar 2 periode 2 tentamen B Fontys Communicatie Eindhoven.
BIJNA alle stof voor Kennis B jaar 1 van FHC. H1, H2, H 23 t/m H26 van Coebergh, PDF Schulz en PDF van Ruler. Alleen de PDF van Oomkes mist.
Alle stof voor toets C voor 1e jaars studenten van FHC. -Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 Cornelissen, J, (2014), Corporate Communication, A Guide to Theory & Practice. London: SAGE Publications. - PDF Aarts, N, et. al. (2014), Strategische Communicatie, Princ...
Samenvatting van het boek "basisboek interne communicatie" geschreven door Reijnders.
Samenvatting Corporate Communication, geschreven door Joep Cornelissen. Nederlandse samenvatting van hoofdstuk 1, 3 en 11 @FHC Studenten: Ik heb een samenvatting met alle stof voor het tentamen van kennis C! Kijk even tussen mijn uploads. :)
Samenvatting Corporate Communication, met alle stof voor KennisC jaar 2 FHC. Met hierin: * Cornelissen, J. Corporate communication. A guide to theory and practice H1, 3 en 11 * Reijnders, E. Basisboek Interne communicatie: * Aarts; Strategische communicat...
De communicatieprofessional, geschreven door Piet Hein Coebergh. Hoofdstuk 1, 2 en 23 t/m 26. Geschreven door eerstejaars communicatiestudente aan Fontys Hogeschool Communicatie
Hoofdstuk 1 t/m 6 corporate communication geschreven door Joep Cornelissen
Uitgebreide samenvatting van Media-Explosie van Kees van Wijk Hoofdstuk 1,2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13.4, 14, 15, 16, 17, 18, 21.2 en 21.3
Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 8 van het boek van Wil Michels.
Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 8 van het boek van Cialdini.
Alleen hoofdstuk 1, 2, 6 en 11 uit 4e druk Strategisch. Merkenmanagement. Erg uitgebreid!
Uitgebreide samenvatting van het boek "nieuwe aanpak in overheidscommunicatie". Hoofdstuk 1 tot 8 en 10
Erg uitgebreide samenvatting van marketing uit het online boek Edumondo.
Deze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt