-
San94
- Opleiding: Maastricht University / International Business
- 0 Volgend - 38 Volgers - 40 Documenten verkocht
Samenvatting Ken- en Stuurgetallen voor Personeelsmanagement Hoofdstuk 1,2,3,4,5,7,8,9 R. Baarda C.P.M. Kouwenhoven 9789462152670
Maastricht University / International Business / HR Analytics Ken en Stuurgetallen voor Personeelsmanagement R. Baarda C.P.M. KouwenhovenSamenvatting Gedrag, Management en Organisatie Hoofdstuk 1,2,3,6,7,9 zijn samengevat Auteur: Wim Bloemers ISBN: 9789035244955
Maastricht University / International Business Gedrag Management en Organisatie Wim BloemersOrientatie in de sociale psychologie Alle kerngebrippen van hoofdstuk 1 t/m 10 overzichtelijk en schematisch weergegeven H.A.M. Wilke 9789031319183
Maastricht University / International Business / Sociale Psychologie Orientatie in de sociale psychologie H.A.M. WilkeSamenvatting Marketingcommunicatiestrategie Hoofdstuk 1,2,3,4,5,6,7,8,9,13,14,15,22 Auteurs: J.M.G. Floor W.F. van Raaij ISBN: 9789001834128 7e druk
Maastricht University / International Business / Marketing Marketingcommunicatiestrategie J.M.G. Floor W.F. van RaaijSamenvatting Toegepaste Organisatiekunde Hoofdstuk 1 tot en met 11 (hele boek) Peter Thuis 9789001876975 7e druk
Maastricht University / International Business / Bedrijfskunde Toegepaste Organisatiekunde Peter ThuisSamenvatting - een praktijkgerichte benadering van organisatie en management Hoofdstuk 2,3,5,6,8 Nick van Dam Jos Marcus 9789001850241 Druk 8
Maastricht University / International Business / Management en organisatie Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management Nick van Dam & Jos MarcusBeknopte samenvatting van het Basisboek Marketing Hoofdstukken: 1,2,3,5,6,9,10,11,12,13,14,15,16 Auteur: J.J. Boekema ISBN: 9789001092580 Vijfde druk
Maastricht University / International Business / Marketing Basisboek Marketing J.J. BoekemaSamenvatting Grondslagen van de Marketing Hoofdstuk 1,2,3,4,6,7,8,9,10,11,12,13,14 Auteur: Bronis Verhage ISBN: 9789001817855 Druk 8
Maastricht University / International Business / Marketing Grondslagen van de Marketing Bronis VerhageSummary Marketing Management: a strategic decision-making approach Chapter 1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12,13,14,16,17,18,19,20 Mullins Orville C. Walker 9780071326377 8th edition
Maastricht University / International Business / Marketing Marketing Management a strategic decision making approach Mullins Orville C. WalkerNederlandse samenvatting - Principles of Marketing Hoofdstuk 2, 3, 4, 5, 7 en 18 Lloyd C. Harris & Nigel Piercy Zevende editie
Maastricht University / International Business Principles of Marketing Lloyd C. Harris & Nigel PiercySamenvatting Essentie van Dienstenmarketingmanagement Hele boek (Hoofdstuk 1 tot en met 8) Wouter de Vries & Ton Borchert Tweede druk
Maastricht University / International Business / Marketing Essentie van Dienstenmarketingmanagement Wouter de Vries & Ton BorchertSamenvatting De Imagineer - ontwerp beleving met betekenis Hoofdstuk 1 tot en met 5 Gabrielle Kuiper & Bert Smit 9789046902769 Druk 1
Maastricht University / International Business De Imagineer ontwerp beleving met betekenis Gabrielle Kuiper & Bert SmitSamenvatting Communicatie handboek Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 en 13 Wil Michels 9789001863029
Maastricht University / International Business / Communicatie Communicatie handboek Wil MichelsSummary Business Performance Measurement Chapter 1 - 8, 11 - 14, 18, 20-22 A. D. Neely 2nd edition 9780521188760
Maastricht University / International Business Business Performance Measurement A. D. NeelySummary Transnational Management Chapter 1 - 8 Christopher A. Bartlett & Paul W. Beamish 7th edition 9781259010590
Maastricht University / International Business Transnational Management Christopher A. Bartlett & Paul W. BeamishDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt