-
admiralscoat
- Ik ben derdejaars Media, Informatie & Communicatie student aan de Hogeschool van Amsterdam.
- Opleiding: Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie
- 0 Volgend - 17 Volgers - 28 Documenten verkocht
Dit document bevat de aantekeningen van het laatste hoorcollege van Medialandschap. Tijdens dit college is er een samenvatting gegeven van alle andere college's.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / MedialandschapDe lijst van HTML- en CSS codes. Alle codes heb ik overgenomen uit opdrachten van codecademy.com
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online MediaEen samenvatting van het boek Crowdfunding: De Hype Voorbij. De hoofdstukken 7, 8, 10, 11 en 12 zitten er niet in. De hoofdstukken spreken voor zich en ik ga ervan uit dat dit geen tentamenstof is.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Theorie 1 Crowdfunding De Hype Voorbij Martijn Arets, Ronald Kleverlaan, Marije Lutgendorff, Koen van VlietEen samenvatting van het boek Concepting van Jan Rijkenberg én het boek Basisboek Crossmedia Concepting van Indira Reynaert en Daphne Dijkerman.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediaconcepten Theorie 1 Concepting en Basisboek Crossmedia Concepting Jan Rijkenberg en Indira Reynaert en Daphne DijkermanMijn aantekeningen van alle werkcolleges van Populaire Cultuur en Media.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Populaire Cultuur en MediaSamenvatting van de artikelen voor Populaire Cultuur en Media m.u.v. EncodingDecoding van Stuart Hall.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Populaire Cultuur en Media samenvatting 50%Een samenvatting van Wat is onderzoek? van Nel Verhoeven.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Onderzoek & SPSS Wat Is Onderzoek Nel VerhoevenSamenvatting van alle artikelen voor Trends In De AV Sector.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Trends In De AV SectorEen uitgebreide samenvatting van de volgende hoofdstukken: H1 (1.4) H3 (3.1 en 3.2) H7 (7.1 en 7.2) H8 (8.1, 8.2, 8.4 en 8.5) H11 (11.1 en 11.2) H12 (12.2 en 12.4) H13 (13.1, 13.3 en 13.5) H16 (16.2) Basisboek Bedrijfseconomie.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Bedrijfseconomie Basisboek Bedrijfseconomie P. de Boer, M.P. Brouwers, W. KoetzierEen uitgebreide samenvatting van het boek Media-ethiek van Huub Evers. Ik heb alle hoofdstukken samengevat behalve hoofdstuk 3.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Media ethiek Huub EversEen uitgebreide samenvatting van de reader van Mediarecht.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Mediarecht READER N. NinaEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 en 11 (met uitzondering van enkele (sub)paragrafen) van Contentmanagement.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Contentmanagement Content Organizing In De Praktijk Atie de HeerEen samenvatting van hoofdstuk 1, 4, 6, 8, 9, 11, 20 en 22 van het boek De Media-Explosie van Van Wijk.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Medialandschap De Media Explosie Van WijkEen uitgebreide samenvatting van het artikel 'Televisie Studies' van Joke Hermes & Maarten Reesink.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / MedialandschapDit document bevat alle leervragen van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5 en 9.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en CommunicatieDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt