-
Annedewerker
- Opleiding: De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie
- 0 Volgend - 11 Volgers - 31 Documenten verkocht
Uitgebreide samenvatting van de statistiek hoorcolleges voor de pre-master en bachelor studenten van de studies: Communicatiewetenschap, Beleid, Communicatie en Organisatie, Sociologie en Bestuurskunde. Bevat ook samenvattingen van de pluscolleges.
Vrije Universiteit Amsterdam / Communicatiewetenschappen / StatistiekUitgebreide samenvatting van het vak Communicatieklassiekers voor zowel eerste jaar bachelor studenten als pre-master student - alle belangrijke informatie uit de artikelen en hoorcolleges samen. Let op: document bevat Nederlands en Engelse teksten (doord...
Vrije Universiteit Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Communicatie KlassiekersUitgebreide samenvatting van de hoorcolleges met extra toegevoegde uitleg over artikelen, maar voornamelijk gericht op de inhoud van de hoorcolleges. De samenvatting is gemaakt aan de hand van de slides en het uittypen van records van het HC.
Vrije Universiteit Amsterdam / Communicatiewetenschappen / New Media ChallengesUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 8,9,10,11,12,13,14,15,16 en 17
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basis André WeberUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Methode van Marktonderzoek Principes van marktonderzoek Alvin C Burns & Ronald F. BushUitgebreide samenvatting van Hoofdstuk 9 en 10 met bijpassende figuren
De Haagse Hogeschool / / Marketingplan Strategische Marketing Planningen Karel Jan AlsemUitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marktonderzoek Principes van Marktonderzoek MAKS, HERBERT | BUSH, RONALD F. | ITERSON, ANDRÉ VAN | SWART, FRANS DE | BURNS, ALVIN C.Uitgebreide samenvatting van het boek marketingcommunicatie
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Basisboek marketingcommunicatie Esther de BergUitgebreide samenvatting van het boek Media en Reclame
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Media en Experience Media en Reclame John FaaseUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Online Marketing Marjolein VisserUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Online Marketing Marjolein VisserUitgebreide samenvatting van het Basisboek Sales
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing en Sales Basisboek Sales Robin van der WerfUitgebreide samenvatting van het boek: Consumentengedrag: de basis
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basis Andre WeberUitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van Marketing B. VisserUitgebreide samenvatting over het boek Grondslagen van Marketing
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van Marketing B. VerhageDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt