Duidelijke samenvatting inclusief figuren en tabellen van de bijbehorende site PearsonMylab. De samenvatting is overzichtelijk opgebouwd. Bespaar hiermee geld, de nieuwprijs van het boek is namelijk 60 euro.
HAN University of Applied Sciences / Human Resource Management / marketing Marketing de Essentie door Phillip Kotler & Gary ArmstrongGoede samenvatting van het boek Handboek online marketing 4.0, 4e druk van Patrick Petersen. ISBN nummer: 9789491560705. Dit uittreksel van Handboek online marketing 4.0 is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beheersen. Het document ...
Handboek online marketing 4 0 door Patrick PetersenMarketing de essentie, 10e editie, Philip Kotler, Gary Armstrong
HAN University of Applied Sciences / Facility Management / Marketing de essentie Marketing de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongSamenvatting van het boek Marketing en Ondernemen. Hoofdstukken: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 20
Hogeschool Inholland / Bedrijfseconomie / Principes van Marketing door Philip KotlerSamenvatting Communicatiehandboek hfst. 2 Theorie over Communicatie
NTI / Communicatie Communicatiehandboek door Wil MichelsVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting H1: Diensten en Marketing
Hogeschool van Amsterdam / Financial Services Management / Financiele Dienstenmarketing Dienstenmarketing door J. HeuvelBasisprincipes voor iedereen die publiceert over onderzoek
Samenvatting van het boek Competentietraining marketing 2e druk van Leo Broekhuizen. Het is een complete samenvatting en alle nodige kennis staat er in. De samenvatting bevat 14 pagina's.
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Competentietraining marketing 2e druk door Leo BroekhuizenSamenvatting van het boek Services Marketing - Wilson, Zeithalm, Bitner & Gremler
Tilburg University / Bedrijfseconomie / Services Marketing Services marketing door Wilson, Zeithaml, Bitner,Summary chapter 1 from Marketing Fundamentals (Noordhoff).
Zuyd Hogeschool / Marketing Marketing Fundamentals door B. VerhageSamenvatting H14 t/m 23 + H24
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Marketing Kernstof A door John Smal, Hans VosmerStudie: Bedrijfskunde MER Jaar: 1 Vak: Marketing
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing Marketing de essentieUitgebreide samenvatting van hs 1 t/m 13, 17 t/m 23, 27 en 28.
ICM / Inleiding Marketing, Marketing NIMA-A (kernstof) Marketing Kernstof door John Smal, Hans VosmerSamenvatting boek International Marketing. Cateora, Gilly en Graham. HBO, HAN, o.a. IBL opleiding.
HAN University of Applied Sciences / International Business and Languages / International Marketing door Philip Cateora, Mary Gilly, John GrahamDit is een samenvatting van het modellenboek van Bart van der Kooi. Hierin staan allerlei modellen die toegepast kunnen worden op Social Media.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Social Media Het Social Media Modellenboek door Bart van der Kooisamenvatting van de volgende hoofdstuken: 1,2,3,5,7,8,9,11,12,14,18,20
HZ University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door P. KotlerSamenvatting van het boek Grondslagen van de Marketing. Hoofdstuk 2 t/m 6.
Zuyd Hogeschool / International Business / MARKETING Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageDit is een uitgebreide samenvatting waarvan ik van de 390 pagina's de samenvatting heb teruggebracht tot 107 pagina's.
Windesheim / Communicatie / Basisboek Marketingcommunicatie door Esther de Berg, Elyn Doornenbal, Werner Kleiss, Gabriëlle Kuiper, Rutger MackenbachDit is een uitgebreide samenvatting van het boek. Van de 297 pagina's heb ik met de samenvatting het aantal pagina's teruggebracht tot 104.
Windesheim / Communicatie / Inleiding tot de Marketing door Bronis Verhage