- Je bekeek:Samenvatting begrijp je klant, waarde propositie ontwerp hoofdstuk intro 2, 2.3
- Geüpload door:JessieKooter
- Studie: Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie /
- Boek:Waarde Propositie Ontwerp door
- 1 pagina's
In dit document vind je een overzichtelijke samenvatting over de value map van de waarde propositie ontwerp. Hierin leg ik uit over de pijnpunten en voordelen van klanten. Daarnaast leg ik ook uit over de verschillende soorten taken van een klant.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Discover consumer insight Waarde Propositie OntwerpDeze samenvatting bestaat uit de aantekeningen van het vak Deliver Value. Daarnaast zijn er verschillende oefenopgaven, uitwerkingen van de Kennisclips en samenvattingen van marketing and sales boeken aan toegevoegd. In deze samenvatting lees je over: - (Servi...
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Deliver ValueIn dit document vind je een overzichtelijke samenvatting over de verschillende technieken om je klant beter te leren kennen zoals de datadetective, de journalist, de antropoloog, de imitator, de cocreator en de wetenschapper. Over deze onderzoekstechnieken bes...
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Waarde Propositie OntwerpIn dit document vind je een overzichtelijke samenvatting (met afbeeldingen) die alle belangrijke punten op een rijtje zet om je goed voor te bereiden voor je tentamen.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Discover consumer insight De customer delight strategieIn dit document vind je een overzichtelijke samenvatting over de 9 bouwstenen van het business model. Hierin staan de belangrijkste punten die je helpen met een goed cijfer voor je tentamen
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Look @ the environment Business model generatieSamenvatting van het boek: Waarde Propositie Ontwerp. In deze samenvatting zijn de volgende pagina's behandeld: XVI en XVII en 1 t/m 171 de verplichte literatuur (voor het vak Value Proposition Design) Tilt en What Customers Want. Succes met leren!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Value Proposition Design Waarde Propositie OntwerpSamenvatting van het boek: Waarde Propositie Ontwerp. In deze samenvatting zijn de volgende pagina's behandeld: 15, 17, 25, 76 t/m 85, 105 t/m 119, 138 t/m 253 + al het aanvullende materiaal wat je moet weten voor het tentamen voor het vak Testing.
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Testing Waarde Propositie OntwerpDeze samenvatting bevat de bladzijdes 15, 17, 25, 76-85, 105-119, 138-253. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 7,7 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Testing Waarde Propositie OntwerpSamenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE, marketing Principes van MarketingSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanStrategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplanHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing