- Je bekeek:Samenvatting Business Management
- Geüpload door:YenteC
- Studie: Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Business management
- Boek:Business Management Edumundo door
- 44 pagina's 1 downloads
Samenvatting van hoofdstuk 1 + 3 t/m 8 van praktisch bedrijfsrecht, 4e druk.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Praktisch bedrijfsrecht Praktisch BedrijfsrechtSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 9 + 11 +12 van het boek algemene economische basisprincipes.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Algemene Economie Algemene economische basisprincipesSamenvatting van het gehele boek Business Management (week 1 t/m week 8).
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Business management Business Management EdumundoSamenvatting van het gehele Edumundo boek marktonderzoek (hoofdstuk 1 t/m 6).
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Marktonderzoek MarktonderzoekComplete samenvatting van het boek inleiding sales (hoofdstuk 1 t/m 7).
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Sales Inleiding Sales een introductie in een veelzijdig vakgebiedSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 en hoofdstuk 6 t/m 8, 9e druk.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Marketing De grondslage van de marketing VerhageSamenvatting van hoofdstuk 1 + 5 t/m 11 van consumentengedrag,. 7e druk.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragSamenvatting van hoofdstuk 1 + 3 + 4 + 7 t/m 9 basisboek bedrijfseconomie.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Bedrijfseconomie Basisboek Bedrijfseconomiesamenvatting hoorcolleges vak: business management opleiding: management, policy and entrepreneurship in health and life science (MPA) universiteit: Vrije universiteit Amsterdam (VU)
Vrije Universiteit Amsterdam / Management, Policy Analysis, Entrepreneurs in Health and Life Sciences / business managementBasically, entrepreneurial advertising is an unconventional set of practices that assist start-ups and younger businesses get into aggressive markets and getting off to an excellent start. The principal distinction among those and conventional procedures is th...
University of Manchester / Communication behaviour / Business ManagementFinancial statements are essential documents that provide a comprehensive overview of a company’s financial performance and position. They serve as a basis for decision-making by investors, creditors, management, and other stakeholders. This lecture will e...
Austin Community College / ASL / Business ManagementUnit 4: Managing an Event Assignment 2 C4/B. P3: Investigate the staging of several events to determine common success factors Introduction In this assignment I will introduce three successful events which have done extremely well in both popularity and p...
North Warwickshire And South Leicestershire Hinckley College / BUSINESS MANAGEMENT / BUSINESS MANAGEMENTHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingAn English summary of the book 'Export a practical guide'. This summary includes: - Chapter 1;2;3;4;5;6 and 7.
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Exportmanamgent Export a practical guideHoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de MarketingHoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 1 t/m 4
Saxion / Commerciële Economie / Algemene Economie en bedrijfsomgeving Algemene economie en bedrijfsomgeving