- Je bekeek:Online marketing de essentie 2021 samenvatting
- Geüpload door:Bharat10
- Studie: Windesheim / Commerciële Economie / Online marketing
- Boek:online marketing de essentie door
- 19 pagina's 2 downloads
Uitgebreide samenvatting van Online Marketing, de essentie (2e editie) H1 t/m 9, 11, 12, 14, 16 & 19 incl. afbeeldingen en voorbeelden. Boek: Online Marketing, de essentie. Auteurs: Nino Adamo en Geert Buskes.
Windesheim / Communicatie / Online Marketing Online Marketing de essentieIn deze samenvatting is hoofdstuk 1 tot en met 12 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen en erg overzichtelijk. De belangrijkste stof is samengevat in deze samenvatti...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingHet is een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1 t/m 11. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. Bij elk paragraaf in de samenvatting zijn pagina nummers te vind...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketingstrategie Strategische marketingplanningIn deze samenvatting is hoofdstuk 1, 2, 3 & 4 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen, erg overzichtelijk en bevat plaatjes uit het boek. De belangrijkste stof is ...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingOnline Marketing Klaar met het leren vanuit je boek? Dat is begrijpelijk! Gebruik naast het leren vanuit je boek deze flashcards! Flashcards kunnen je helpen om het leren actief en leuk te houden! Leer de begrippen alleen door middel van ze op te stampen en d...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van het hele boek. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Windesheim / Commerciële Economie / International business Internationaal OndernemenEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1-20. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Windesheim / Commerciële Economie / Retailmarketing RetailmarketingEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 8 t/m 17. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1-6 en 8. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. En als kers op de taart een gratis oefententamen om zo jou kennis goed ...
Windesheim / Commerciële Economie / Bedrijfskunde Bedrijfskunde integraalEen compacte en overzichtelijke samenvatting waarin de belangrijkste onderwerpen worden aangekaart. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek en helpen zo de stof beter te begrijpen.
Windesheim / Commerciële Economie / Ethiek Ethiek en economieEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 1 t/m 7. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. En als kers op de taart een gratis oefententamen om zo jou kennis goed te test...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1 t/m 5. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. Kortom: alles wat moet je weten om een mooi cijfer te halen!
Windesheim / Commerciële Economie / Online marketing online marketing de essentieDit is een samenvatting van het Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie van Marjolein Visser en Berend Sikkenga (3e druk). De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 12. Inclusief leerdoelen vanuit de Hogeschool van Amsterdam! ...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1-11. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Windesheim / Commerciële Economie / Algemene economie Algemene economie en bedrijfsmanagementEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1-9 en 13-17. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. En als kers op de taart een gratis oefententamen om zo jou kennis g...
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag Consumentengedrag de basisEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 1 t/m 13. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. De opgaven die bij de hoofdstukken horen worden vrijwel allemaal besproken.
Windesheim / Commerciële Economie / BedrijfsadministratieRuime samenvatting van Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie de eerste druk. Samenvatting beslaat hoofdstuk 1 t/m 7
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieRuime samenvatting van Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie de eerste druk. Deze samenvatting beslaat hoofdstuk 8 t/m 13 van het boek.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieBasisboek Online Marketing Samenvatting 3e druk 2018. Hoofdstuk 1 t/m 12 met afbeeldingen uit het boek. Auteur: Marjolein Visser & Berend Sikkenga ISBN: 978-90-01-88714-8
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieDit is een goede samenvatting van de colleges Online Marketing.
Windesheim / Commerciële Economie / Online MarketingUitgebreide samenvatting van het Basisboek Online Marketing met elke paragraaf apart beschreven ISBN: 978-90-01-85095-1
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basiboek Online MarketingHet boek bevat de hoofdstukken 1, 2, 3, 5,11 en 12. Hiervan worden de meeste paragrafen besproken.
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Online marketingSamenvatting van het gehele boek handboek voor online marketing van P.Petersen.
Eurocollege Hogeschool / Hospitality & Evenementen Management / online marketing Handboek voor online marketingUitgebreid voorbeeld met antwoorden voor de Eindcase Online Marketing
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Online MarketingNieuwste, tweede druk! Uitgebreide en duidelijke samenvatting van het hele boek. Hoofdstuk 1 t/m 13 met alle begrippen en tabellen ter verduidelijking. Je hebt het boek niet meer nodig! Samenvatting Online Marketing van strategie tot conversie, Marjolein Visse...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie