- Je bekeek:Moduleopdracht online marketing NCOI
- Geüpload door:melinajansen20
- Studie: Hogeschool NCOI / Communicatie / marketing
- 16 pagina's 22 downloads
Samenvatting van het boek Marketing Design met Customer Journey mapping van Eveline van Zeeland.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketingsamenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hele boek is samengevat. samenvatting bevat veel plaatsjes waardoor er minder lappen tekst nodig waren. 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Windesheim / Communicatie / Marketing Principes van marketingsamenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hoofdstuk 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Windesheim / Communicatie / Marketing Principes van marketingModuleopdracht social media, hbo online communicatie en social media, ncoi, cijfer 9
Hogeschool NCOI / Communicatie /online communicatie en social media, ncoi, webdesign cijfer 10
Hogeschool NCOI / Communicatie /In deze samenvatting is de volgende stof samengevat: H1 Helemaal H2 2.1 t/m 2.5 H3 Helemaal H4 Helemaal H6 Helemaal H7 7.1 t/m 7.4 en 7.6 t/m 7.8 H8 8.1 t/m 8.3, 8.5 en 8.6 H12 12.1 t/m 12.5 en 12.8 H13 13.1 t/m 13.4 (van 13.2 niet 13.2.2) H14 Helemaal
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingMarketing Kernstof h1 t/m h10. Gebasseerd op lessen CO IEMES (Fontys) eerste jaar.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Marketing Marketing KernstofDit is een complete en uitgebreide samenvatting van het vak marketing. Compleet gebaseerd op de hoorcolleges, met de daarbij behorende powerpoint sheets en het boek als leidraad. Inclusief afbeeldingen van modellen en theorieën. Alle belangrijke begrippen die...
De Haagse Hogeschool / Communicatie / Marketing Marketing de essentieSamenvatting van de online scholing via my emumundo (e-book). Modules: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 en 15. Behaald cijfer: 7.5 gehaald.
Fontys Hogescholen / Communicatie / MarketingSamenvatting van het boek marketing kernstof Hans vormer & John Smal. Hoofdstuk 1-10 uitgelegd met voorbeelden, ook visueel makkelijk te leren
Fontys Hogescholen / Communicatie / marketing Marketing KernstofAlle opgaves uit het boek marketing kernstof H1-10. De antwoorden worden uitgelegd met een uitwerking
Fontys Hogescholen / Communicatie / MarketingErg uitgebreide samenvatting van marketing uit het online boek Edumondo.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Marketing Edumondocomplete samenvatting van het boek Marketing, de essentie. Wel missen de hoofdstukken 9 en 11.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing marketing de essentieMarketing samenvatting Fontys IEMES Tilburg ACI
Fontys Hogescholen / Communicatie / MarketingEen samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieeen complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieuitgebreide samenvatting van hoofdstuk 22
Hogeschool Inholland / Communicatie / Marketing marketingcommunicatiestrategie 7de drukSamenvatting paragraaf 1.1, 1.4, 1.5.1, 1.5.2, 2.3.1, 2.3.2, 2.7.1, 2.6.2, 3.1, 3.2, 3.3, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 7.1, 7.2, 9.1, 9.2, 9.3, 12.1, 12.3 en 13.1.
Fontys Hogescholen / Communicatie / marketing Grondslagen van de marketingHoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingSamenvatting van het algehele Marketingboek. Een eerstejaars vak van de opleiding Communicatie.
NHL Hogeschool / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingSamenvatting van de powerpoints die werden gegeven tijdens de lessen marketing van jaar 1.
NHL Hogeschool / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hogeschool Rotterdam / Technische Bedrijfskunde / Marketing Marketing De Essentie