- Je bekeek:Basisboek online marketing (H1, H5.1, H5.2 en H11)
- Geüpload door:denisebomhof
- Studie: Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Campagne
- Boek:Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend Sikkenga
- 11 pagina's
In deze samenvatting is hoofdstuk 1 tot en met 12 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen en erg overzichtelijk. De belangrijkste stof is samengevat in deze samenvatti...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingdigital marketing samenvatting gemaakt door een student van het Saxion. Alles staat er in van de powerpoints en lessen. Met plaatjes en duidelijke opbouw. Bevat 40 pagina's.
Saxion / Commerciële Economie / Digital Marketing Basisboek online marketingIn deze samenvatting is hoofdstuk 1, 2, 3 & 4 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen, erg overzichtelijk en bevat plaatjes uit het boek. De belangrijkste stof is ...
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingOnline Marketing Klaar met het leren vanuit je boek? Dat is begrijpelijk! Gebruik naast het leren vanuit je boek deze flashcards! Flashcards kunnen je helpen om het leren actief en leuk te houden! Leer de begrippen alleen door middel van ze op te stampen en d...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Online Marketing Basisboek online marketingDit is een uitgebreide samenvatting die de essentie uit het boek haalt en waar ook echt alle examen eisen worden behandeld. De uitgebreide samenvatting is inclusief foto’s uit het boek zodat het nog makkelijker te begrijpen is. Ik heb met deze samenvatting e...
NIMA / Basiskennis Marketing / NIMA Online Marketing Basisboek Online MarketingDit is een uitgebreide samenvatting van het hele boek 'Consumentengedrag: de basis', die ikzelf nodig heb in mijn eerste jaar van Commerciële Economie op het HU Utrecht. Ik heb er dagenlang aan gewerkt, hard work pays off! Het is een grote samenvatt...
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Consumentengedrag (marketing) Consumentengedrag de basisSamenvatting H1 basisboek online marketing 4e druk. Sorry voor de spelfouten af en toe.. Ik zal nog meerdere samenvattingen binnenkort updaten. Let wel op dat dit boek de 4e druk is, dus er zal wel een verschil zijn met de 3e druk
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Webweter Basisboek online marketingDit hoofdstuk is de basis voor de moduleopdracht van de HBO module online marketing bij het NCOI (en andere). Hiermee heb je overzichtelijk wat de eisen zijn van de moduleopdracht en hoe jij je opdracht kunt gaan maken.
Hogeschool NCOI / Master of Business Administration / online marketing Basisboek online marketingDit is een samenvatting van het gehele boek van Basis Online Marketing. Het is een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 12 en wordt gebruikt voor de begin fase van de studie Creative Business.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Online Marketing Basisboek online marketingHoi allemaal, in deze samenvatting van het boek 'basisboek online marketing (3e druk)' vind je de volgende hoofdstukken: H1, H3, H5, H6, H7 en H11. Ook heb ik cialdini uitgewerkt. Bij de opleiding communicatie op de HAN is dit boek gekoppeld aan de module 'web...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Webweter Basisboek online marketingSamenvatting H13: planning & organisatie van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting van hoofdstuk 1: Online Marketing, en H2: Strategie & Business Modellen. 10 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H3: Marketsensing van het basisboek online marketing. 12 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting van H4: Productrealisatie van basisboek online marketing. 4 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H5: Klantacquisitie - online branding van basisboek online marketing. 7 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingsamenvatting H6: klantacquisitie - bezoekers werven via eigen/verdiende kanalen van basisboek online marketing. 11 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H7: klantacquisitie - bezoekers werven via betaalde kanalen van basisboek online marketing. 8 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Basisboek online marketingSamenvatting H8: klantacquisitie - verkoop en prijsbepaling van basisboek online marketing. 5 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H9: orderafhandeling van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H10: Customer relation management (CRM) van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H11: effectieve websites ontwerpen van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H12: digital analytics van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingDit is een samenvatting voor een gedeelte van het boek 'basisboek online marketing', voor de eerste jaars hbo commerciële economie.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Campagne Basisboek online marketingAantekeningen en samenvattingen van het vak Digitale media: concept en marketing. Bij alle begrippen wordt een uitleg toegelicht met voorbeelden. In de aantekeningen wordt de online marketing funnel uitgelegd aan de hand van KSF's (Kern Succes Factoren) en KPI...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Digitale media: concept en marketing basisboek online marketingGoede uitgebreide samenvatting van de stof voor het tentamen van het vak 'Mediamarketing: online'. Bevat hoofdstuk 1 t/m 13 van het Basisboek voor Online Marketing. Met het leren van deze samenvatting en de aantekeningen van de colleges heb ik een 8 voor mijn ...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing: Online Basisboek Online Marketing