- Je bekeek:Samenvatting Marketing Design
- Geüpload door:NaomiHuisman
- Studie: Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing
-
33 pagina's
31 downloads
Moduleopdracht Online communicatie en social media NCOI, module online marketing
Samenvatting van het tentamen Reputatie en Relatie met de onderwerpen: Stakeholdermanagament, Crisiscommunicatie en Gedrag & Alignment. Met onderwerpen als: RepTrak model, Behaviour Change Wheel, Perspectievenmodel, Participatiespectrum, Missiemotor model...
Samenvatting van The Story Behind & Explore more van de Hogeschool Rotterdam, met als hoofdonderwerp Media van het semester Media, Reputatie & Relatie. Alle onderdelen met betrekking tot dit onderwerp zitten in de samenvatting verwerkt.
Voor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een klan...
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hele boek is samengevat. samenvatting bevat veel plaatsjes waardoor er minder lappen tekst nodig waren. 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hoofdstuk 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Samenvatting van het boek Contentmarketing en community management; Steeds meer merken en organisaties houden zich bezig met het maken van content en het managen van community's. Het aantal contentstrategen, contentmarketeers, social media managers en communit...
Samenvatting van de stof uit de lessen en de reader ‘Customer Experience Management’ van Hogeschool Rotterdam. Bevat de hoofdonderwerpen; Netwerk, Merk, Stakeholders, Relatie, Communicatie en Community. In de zichtbare inhoudsopgave is te zien welke onder...
Opdrachtomschrijving in het kort: Met deze opdracht ga je ervoor zorgen dat je als smart connector op de hoogte bent van trends en ontwikkelingen en snapt binnen welk spanningsveld CEM aan de orde is en welke krachten er binnen dit veld zijn, begrijp je wat er...
Opdracht in het kort: Binnen deze individuele opdracht doe je onderzoek bij experts en gebruikers uit jouw eigen netwerk. Niet met het doel om goedkeuring te krijgen, maar met het doel om feedback te verzamelen en die te vertalen naar inzichten die je helpen ...
Deze samenvatting gaat over mediaplanning en de rol van touchpoints hierin,uitgaande van de fase van de customer journey waarin de afnemer zich bevindt. Met voorbeelden van een mediaplan en media-inzetmatrix.
Zet een experimentje op om te onderzoeken of jij in een filter bubble zit. Hiermee ga jij onderzoeken of de filter bubble bestaat. Onderzoeken naar de filter bubble spreken elkaar tegen. Zowel door eigen selectie als door de algoritmen van websites ontstaat e...
Samenvatting met de volgende artikelen (paragrafen) uit het boek: - Inzoomen op identiteit loont - Partner van je opdrachtgever - Verhalen fantastisch gereedschap (Van Riel, 2000) - Communicatieve organisaties (Van Ravenstein) - Trends in een wereldvak - Commu...
In deze samenvatting is de volgende stof samengevat: H1 Helemaal H2 2.1 t/m 2.5 H3 Helemaal H4 Helemaal H6 Helemaal H7 7.1 t/m 7.4 en 7.6 t/m 7.8 H8 8.1 t/m 8.3, 8.5 en 8.6 H12 12.1 t/m 12.5 en 12.8 H13 13.1 t/m 13.4 (van 13.2 niet 13.2.2) H14 Helemaal
Marketing Kernstof h1 t/m h10. Gebasseerd op lessen CO IEMES (Fontys) eerste jaar.
Dit is een complete en uitgebreide samenvatting van het vak marketing. Compleet gebaseerd op de hoorcolleges, met de daarbij behorende powerpoint sheets en het boek als leidraad. Inclusief afbeeldingen van modellen en theorieën. Alle belangrijke begrippen die...
Samenvatting van de online scholing via my emumundo (e-book). Modules: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 en 15. Behaald cijfer: 7.5 gehaald.
Samenvatting van het boek marketing kernstof Hans vormer & John Smal. Hoofdstuk 1-10 uitgelegd met voorbeelden, ook visueel makkelijk te leren
Alle opgaves uit het boek marketing kernstof H1-10. De antwoorden worden uitgelegd met een uitwerking
Erg uitgebreide samenvatting van marketing uit het online boek Edumondo.
complete samenvatting van het boek Marketing, de essentie. Wel missen de hoofdstukken 9 en 11.
Marketing samenvatting Fontys IEMES Tilburg ACI
Een samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
een complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 22