- Je bekeek:Samenvatting Marketing Design
- Geüpload door:NaomiHuisman
- Studie: Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing
- 33 pagina's 31 downloads
Moduleopdracht Online communicatie en social media NCOI, module online marketing
Hogeschool NCOI / Communicatie / marketingSamenvatting van het tentamen Reputatie en Relatie met de onderwerpen: Stakeholdermanagament, Crisiscommunicatie en Gedrag & Alignment. Met onderwerpen als: RepTrak model, Behaviour Change Wheel, Perspectievenmodel, Participatiespectrum, Missiemotor model...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / (Media) Reputatie (Relatie)Samenvatting van The Story Behind & Explore more van de Hogeschool Rotterdam, met als hoofdonderwerp Media van het semester Media, Reputatie & Relatie. Alle onderdelen met betrekking tot dit onderwerp zitten in de samenvatting verwerkt.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie /Voor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een klan...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM (Customer Experience Management)samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hele boek is samengevat. samenvatting bevat veel plaatsjes waardoor er minder lappen tekst nodig waren. 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Windesheim / Communicatie / Marketing Principes van marketingsamenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hoofdstuk 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Windesheim / Communicatie / Marketing Principes van marketingSamenvatting van het boek Contentmarketing en community management; Steeds meer merken en organisaties houden zich bezig met het maken van content en het managen van community's. Het aantal contentstrategen, contentmarketeers, social media managers en communit...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Contentmarketing Content marketing en community managementSamenvatting van de stof uit de lessen en de reader ‘Customer Experience Management’ van Hogeschool Rotterdam. Bevat de hoofdonderwerpen; Netwerk, Merk, Stakeholders, Relatie, Communicatie en Community. In de zichtbare inhoudsopgave is te zien welke onder...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM - Customer Experience ManagementOpdrachtomschrijving in het kort: Met deze opdracht ga je ervoor zorgen dat je als smart connector op de hoogte bent van trends en ontwikkelingen en snapt binnen welk spanningsveld CEM aan de orde is en welke krachten er binnen dit veld zijn, begrijp je wat er...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience ManagementOpdracht in het kort: Binnen deze individuele opdracht doe je onderzoek bij experts en gebruikers uit jouw eigen netwerk. Niet met het doel om goedkeuring te krijgen, maar met het doel om feedback te verzamelen en die te vertalen naar inzichten die je helpen ...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Multidisciplinair projectDeze samenvatting gaat over mediaplanning en de rol van touchpoints hierin,uitgaande van de fase van de customer journey waarin de afnemer zich bevindt. Met voorbeelden van een mediaplan en media-inzetmatrix.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / De inzet van touchpointsZet een experimentje op om te onderzoeken of jij in een filter bubble zit. Hiermee ga jij onderzoeken of de filter bubble bestaat. Onderzoeken naar de filter bubble spreken elkaar tegen. Zowel door eigen selectie als door de algoritmen van websites ontstaat e...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Medialandschap & PlanningSamenvatting met de volgende artikelen (paragrafen) uit het boek: - Inzoomen op identiteit loont - Partner van je opdrachtgever - Verhalen fantastisch gereedschap (Van Riel, 2000) - Communicatieve organisaties (Van Ravenstein) - Trends in een wereldvak - Commu...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CommunicatieIn deze samenvatting is de volgende stof samengevat: H1 Helemaal H2 2.1 t/m 2.5 H3 Helemaal H4 Helemaal H6 Helemaal H7 7.1 t/m 7.4 en 7.6 t/m 7.8 H8 8.1 t/m 8.3, 8.5 en 8.6 H12 12.1 t/m 12.5 en 12.8 H13 13.1 t/m 13.4 (van 13.2 niet 13.2.2) H14 Helemaal
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingMarketing Kernstof h1 t/m h10. Gebasseerd op lessen CO IEMES (Fontys) eerste jaar.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Marketing Marketing KernstofDit is een complete en uitgebreide samenvatting van het vak marketing. Compleet gebaseerd op de hoorcolleges, met de daarbij behorende powerpoint sheets en het boek als leidraad. Inclusief afbeeldingen van modellen en theorieën. Alle belangrijke begrippen die...
De Haagse Hogeschool / Communicatie / Marketing Marketing de essentieSamenvatting van de online scholing via my emumundo (e-book). Modules: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 en 15. Behaald cijfer: 7.5 gehaald.
Fontys Hogescholen / Communicatie / MarketingSamenvatting van het boek marketing kernstof Hans vormer & John Smal. Hoofdstuk 1-10 uitgelegd met voorbeelden, ook visueel makkelijk te leren
Fontys Hogescholen / Communicatie / marketing Marketing KernstofAlle opgaves uit het boek marketing kernstof H1-10. De antwoorden worden uitgelegd met een uitwerking
Fontys Hogescholen / Communicatie / MarketingErg uitgebreide samenvatting van marketing uit het online boek Edumondo.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Marketing Edumondocomplete samenvatting van het boek Marketing, de essentie. Wel missen de hoofdstukken 9 en 11.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing marketing de essentieMarketing samenvatting Fontys IEMES Tilburg ACI
Fontys Hogescholen / Communicatie / MarketingEen samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieeen complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieuitgebreide samenvatting van hoofdstuk 22
Hogeschool Inholland / Communicatie / Marketing marketingcommunicatiestrategie 7de druk