- Je bekeek:Internationaal ondernemen H1,H4,H5,H6,H10 en paragraaf 8.3.3
- Geüpload door:AnneBhagerath
- Studie: Saxion / Commerciële Economie / Internationaal ondernemen
- 25 pagina's 1 downloads
Dit bestand zijn samenvattingen van het boek Retailmarketing. De hoofdstukken die behandeld worden zijn: Druk 7: H1 t/ H21 (excl. H9 en H20) en van druk 6 zijn dit: H1 t/m H22 (excl.H3,H10,H21). De samenvatting bevat modellen uit het boek.
Saxion / Commerciële Economie / RetailmarketingDit bestand bevat samenvattingen van het boek Algemene economische basisprincipes 4e druk. De hoofdstukken die worden behandeld zijn: H1,H6,H7,H8,H10,H11,H12
Saxion / Commerciële Economie / Algemene economische basisprincipesUitgebreide samenvatting van het boek Sales- en Accountmanagment (Robin van der Werf) Hoofdstukken 1 t/m H9.
Saxion / Commerciële Economie / Sales- en accountmanagementDit bestand bevat samenvattingen van het boek Inleiding Sport en Recht. De hoofdstukken die zijn samengevat zijn: H1, H2, H3 en H5. De hoofdstukken zijn: H1. Regels in de sport, H2. Verenigingsrecht, H3. Aansprakelijkheid in de sport en H5. Intellectuele eigen...
Saxion / Commerciële Economie / Inleiding Sport en RechtDit bestand bevat samenvattingen van Handboek City- en regiomarketing. H1 t/m H5 + de bouwstenen die hierbij behoren
Saxion / Commerciële Economie / CitymarketingSamenvatting van het boek internationaal ondernemen (2e druk). Het boek is geschreven door Radha Jethu-Ramsoedh en Maud Hendrickx. Het hele boek is samengevat en heeft mij geholpen aan een voldoende. Ook zit er een proeftentamen bij van 24 vragen. Er is veel t...
Windesheim / Finance & Control / Internationaal ondernemen Internationaal ondernemenSamenvattingen van de hoofdstukken 1-10 aan de hand van het boek Internationaal ondernem van Radha Jethu-Ramsoedh en Maud Hendrickx, met verduidelijkende afbeeldingen die je helpen de tekst beter te begrijpen. Na elk hoofdstuk is een kort en bondige 'samenvatt...
Windesheim / Human Resource Management / Internationaal ondernemen Internationaal ondernemenSamenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE, marketing Principes van MarketingSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanStrategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieBoek: sportsponsoring activeren! nieuwste uitgave van augustus 2013. Schrijver: Wim Lagae. Te gebruiken bij het vak sportsponsoring (of overige vakken). Kwalitatief goede samenvatting, ik heb het vak behaald met een 7.3
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sportsponsoring Sportsponsoring activerenCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplanHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing