- Je bekeek:Principles of Marketing Summary
- Geüpload door:Iansollie
- Studie: De Haagse Hogeschool / International Business and Management Studies / Marketing
- Boek:Principles of Marketing 17th Edition door Philip Kotler
- 45 pagina's 3 downloads
This summary contains notes of lecture slides and the textbook Principles of Marketing, of the module Marketing 1 and 2. These modules are part of the course International Business Parttime of the International Business School of Amsterdam. The following cha...
Hogeschool van Amsterdam / International Business and Management Studies / Marketing Principles of Marketing, 7th EditionThe second part of a comprehensive and concise summary of the material for the International Marketing exam. It includes all the topics and arguments covered in lectures 4, 5, 6 and 7, as well as chapters 8, 9, 10, 11, 12, 19.
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / International Marketing Principles of Marketing 17th EditionThe first part of a comprehensive and concise summary of the material for the International Marketing exam. It includes all the topics and arguments covered in lectures 1, 2 and 3, as well as chapters 1, 2, 3, 5, 7, 18.
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / International Marketing Principles of Marketing 17th EditionHey everyone, this is my summary of the book Principles of Marketing the 17th (global edition) by Kotler. It includes chapter 1,2,3,5,7,18 (I followed the exam material from my university). All information is from the book and images contain sources. I hope th...
De Haagse Hogeschool / International Business and Management Studies / Marketing Principles of Marketing 17th EditionComplete marketing summary from HU year 1. Chapters 1 - 19, except chapters 4 and 16.
Hogeschool Utrecht / International Business and Management Studies / Marketing Principles of MarketingSamenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanHierbij een samenvatting van Principles of Marketing (15e editie) door Philip Kotler en Gary Armstrong. Deze samenvatting heeft mij geholpen om een ruime voldoende te scoren op het lastige marketing tentamen!
Stenden Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / Marketing Principles of MarketingEen uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Marketing Grondslagen van de MarketingUitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de MarketingHoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 3 Markt en vraag. Zelf had ik een 8 voor dit hoofdstuk.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing MarketingorientatieIn het documente worden de volgende zaken besproken: - Strategische ontwikkelingen en marketingplanning - Doelgroepen - De marketingomgeving - SWOT – analyse - Dienstenmarketing non-profit marketing - Marketingcommunicatiestrategieën - Reclame - Salesmanag...
Zuyd Hogeschool / Commercieel Management / Marketing Grondslag van de marketingH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hogeschool Rotterdam / Technische Bedrijfskunde / Marketing Marketing De EssentieHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de MarketingHoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing