- Je bekeek:Principes van marketing 7e druk
- Geüpload door:GhayaLeuering
- Studie: Windesheim / Communicatie / Marketing
- Boek:Principes van marketing door Philip Kotler
- 52 pagina's 85 downloads
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hoofdstuk 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Windesheim / Communicatie / Marketing Principes van marketingPrincipes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingSamenvatting van het boek: principes van marketing, van Philip Kotler. Deze samenvatting bevat alles beknopt, behalve hoofdstuk 3, 5, 13.3 en 13.4. Verder is alles uit het boek in deze samenvatting te vinden, wij hoefden alleen deze hoofdstukken niet te leren ...
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingEen samenvatting van de belangrijkste stof van het boek 'Principes van Marketing'.
HZ University of Applied Sciences / Bedrijfskunde MER / Marketing Principes van MarketingZeer uitgebreid: combinatie van powerpoints en het boek principes van marketing, zevende druk.
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Principes van MarketingPrincipes van marketing hoofdstuk 11 Prijsbeleid Het betreft een samenvatting van hoofdstuk 11 van de 7e editie van principes van marketing. De samenvatting is erg uitgebreid en overzichtelijk geschreven.
Hogeschool Utrecht / Business Management / Marketing Principes van MarketingBoek: Principes van marketing Schrijvers: Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris, Nigel Piercy, Frank Broere, Ton Brochert, Ed Feijen, Loes Vink Zesde editie Always Learning Pearson hoofdstukken: 1,3,5,6,8
Hogeschool Utrecht / Facility Management / Marketing Principes van MarketingSamenvatting van het boek, met begrippenlijst en opsommingen. Goed te gebruiken voor tentamen
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingDit is een samenvatting van het boek Principes van Marketing wat gebruikt wordt voor het vak marketing.
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Marketing Principes van marketingsamenvatting van de volgende hoofdstuken: 1,2,3,5,7,8,9,11,12,14,18,20
HZ University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingZeer uitgebreide samenvatting van de 6e druk van het boek 'Principes Van Marketing'. De samenvatting is opgebouwd uit de theorie van het boek inclusief aantekeningen en voorbeelden uit de colleges om de theorie nog inzichtelijker te maken.
De Haagse Hogeschool / Bedrijfseconomie / Marketing Principes van marketingSamenvatting van marketing uit het boek van Kotler
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketingIn dit hoofdstuk (hoofdstuk 8) van het boek principes van marketing wordt het de het begrip product uit de marketingmix uitgelegd. Dit door middel van begrippen en plaatjes uit het boek. De samenvatting is verdeeld onder de paragrafen en deelparagrafen zodat h...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketingIn dit hoofdstuk (hoofdstuk 10) van het boek principes van marketing wordt de marketing van diensten uit gelegd. De samenvatting is onderverdeeld in de paragrafen en deelparagrafen die het boek ook aanhoudt, zodat het makkelijk is om dingen op te zoeken in het...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketingIn dit hoofdstuk (hoofdstuk 11) van het boek Principes van marketing wordt de het prijsbeleid samengevat. Het prijsbeleid is gericht op de marketingmix. De samenvatting bestaat uit begrippen en afbeeldingen die ook worden gebruikt in het boek. De samenvatting ...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketingIn deze samenvatting (hoofdstuk 12) van het boek Principes van marketing wordt het distributiebeleid besproken. In de marketingmix wordt gesproken over de 4 p's waar plaats ook in voorkomt. In dit boek wordt het begrip distributie genoemd i.p.v. plaats. De sam...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketingIn deze samenvatting (hoofdstuk 14) van het boek principes van marketing wordt de Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie uitgelegd. Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie hoort bij de P van promotie van de marketingmix. De samenvattingen gebruikt...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketingIn deze samenvatting (hoofdstuk 15) van het boek principes van marketing wordt de positionering en de marketingmix besproken. Dit hoofdstuk hoort bij de de P van promotie uit de marketingmix. De samenvatting bestaat uit begrippen en plaatjes uit het boek. Ook ...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketingAantekening van hoorcolleges voor de Opleiding Media en Entertainment Management, 1e jaar. 2016-2017
Hogeschool Inholland / Media en Entertainment Management / Marketing Principes van MarketingUitgebreide samenvatting van het boek principe van marketing.
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing Principes van MarketingUitstekende samenvatting van de hoofdstukken 7 t/m 9, 11 t/m 13, 15, 17 en 18 van het boek Principes van Marketing. Heeft mij een 8,7 opgeleverd. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketingin deze samenvatting staat uitgebreid beschreven hoe je een eenvoudig model construeert van het koopgedrag van consumenten, welke invloed culturele sociale en psychologische factoren hebben. Ook staat er in wat voor soorten koopgedrag is en deze worden beschre...
Hogeschool Inholland / Business Studies / marketing Principes van marketing!!! NIEUWSTE VERSIE BIJGEWERKT 2020 !!! Heel beknopt en zeer bondig uitgeschreven samenvatting over behandelde hoofdstukken H1, H2, H3, H6, H7, H8, H9, H10, H11, H12, H14 en H17 uit het boek 'Principes van marketing 7e editie'. Leer op gekleurde wijz...
Odisee / Bedrijfsmanagement / Marketing Principes van MarketingDit document is een zeer volledige samenvatting van Marketing op basis van: - Slides uit de les; - Notities uit de les; - Informatie uit het boek 'Principes van marketing' van Philip Kotler. Volledig zwart-wit om inkt te besparen. Lettertype 10. Hiermee 1...
KU Leuven / Handelswetenschappen / Marketing Principes van marketingsamenvatting principes van marketing boek: principes van marketing kotler docent: wim lagae bevat alle informatie uit boek + slides + notities van uit de les --> telt 207 paginas dus alle informatie staat er zeker in
KU Leuven / Handelswetenschappen / marketing principes van marketing