- Je bekeek:Samenvatting Marketing 2
- Geüpload door:brendagiethoorn
- Studie: Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing 2
- Boek:Strategische marketingplanning door Karel Jan Alsem
- 34 pagina's 1 downloads
Samenvatting marketing 2 van de hoofdstukken 1 t/m 11 van het boek 'Strategisch marketingplanning'
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing 2 Strategische MarketingplanningHet is een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1 t/m 11. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. Bij elk paragraaf in de samenvatting zijn pagina nummers te vind...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketingstrategie Strategische marketingplanningUitgebreide samenvatting van het boek ' strategische marketingplanning' van Alsem. Gemaakt voor de opleiding bedrijfskunde, een 7,9 gehaald door middel van deze samenvatting. Makkelijk leesbaar.
HAS Hogeschool / Bedrijfskunde en Agribusiness / Strategisch ondernemerschap Strategische marketingplanningStrategische marketingplanning samenvatting 7e druk Karel Jan Alsem bijna hele boek. h1 t/m h12. Ik had een 7.4, dat moet jou ook lukken!
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing/ Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 9 van het boek: Basisboek Procesmanagement. Auteur Rienk Stuive. Mét belangrijke afbeeldingen uit het boek! Docent Hanzehogeschool: André Stoepker.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Procesmanagement Basisboek ProcesmanagementBeste Studenten, Na een zware strijd, hebben we de slag om deze cursus gewonnen. Na hier 240 uur in te hebben gestoken, hebben wij dit rapport kunnen afsluiten met een 7.8
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Marketing 2Samenvatting van Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 9789001820626. 6e druk met figuren ter illustratie.
HAN University of Applied Sciences / Financial Services Management / Strategische MarketingplanningBeste Studenten, Hierbij het rapport met betrekking tot de cursus MBME-MKG2-14. Het heeft ons zeker 240 uur gekost om dit rapport te schrijven. Uiteindelijk heeft dit ook geleid tot een 7,3
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Marketing 2Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 8 van het boek: A Basic Guide to International Business Law. Auteur: H. Wevers. Mét belangrijke illustraties uit het boek en vertalingen van lastige termen. Docent Hanzehogeschool: Wabbe de Vries.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / International Business Law A Basic Guide to International Business LawSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3, 8, 9 van het boek: Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management. Auteurs: Marcus, Van Dam. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Robbert van Kampen.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Organisatiekunde Een praktijkgerichte benadering van Organisatie en ManagementSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek: Strategische Marketingplanning. Auteur: Karel Jan Alsem. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing 2 Strategische marketingplanningSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 15 van het boek: Innovatiemanagement. Auteur: Eelko Huizingh. Mét belangrijke illustraties uit het boek en de topiclist voor het tentamen! Docent Hanzehogeschool: Ronald Zanen.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Strategie & Innovatie InnovatiemanagementSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 6 van het boek: Leren Veranderen. Auteur: Léon de Caluwé en Hans Vermaak. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Robbert van Kampen
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Organisatieverandering Leren VeranderenUitgebreide samenvatting van het boek marketing kernstof 8e druk van Hans Vosmer & John Smal. Voor de opleiding Sportkunde - leerroute Sport, Management en Ondernemen zijn dit de hoofdstukken die geleerd moeten worden in semester 2.
Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / Marketing 2 Marketing KernstofSamenvatting van hoofdstuk 1, 2.1 t/m 2.3, 2.7, 2.8, 3, 4, 5.1 t/m 5.8, 5.10, 5.14 en 8.5 van het boek: Recht voor Organisaties, en hoofdstuk 10 van het boek: Praktisch Bedrijfsrecht. Auteur: Robert Westra. Mét een artikelenlijst met de weeknummers!!! Én bel...
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Ondernemingsrecht Recht voor organisatiesUitgebreide samenvatting van Strategische marketingplanning, 6e druk van K.J. Alsem. ISBN: 9789001820626. Dit uittreksel van Strategische marketingplanning is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Strategische marketingplanningSamenvatting van het boek Strategische Marketingplanning van Karel Jan Alsem. Hoofdstukken 234561011
Hogeschool Inholland / Bedrijfskunde MER / Strategische Marketingplanning Strategische MarketingplanningSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 9 van het boek: Inkoop. Auteurs: Streefkerk en Ploos van Amstel. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Inkoop InkoopSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 15 van het boek: Algemene economie en bedrijfsomgeving. Auteurs Marijs en Hulleman. Docent Hanzehogeschool: Anita Weekamp.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Algemene Economie Algemene economie en bedrijfsomgevingSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7, 10, 11 en 16 van het boek: Informatiemanagement Auteur: Roel Grit. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Udo van der Wal.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Management Informatie Systemen 1 InformatiemanagementSamenvatting van hoofdstuk 1,2,3,5 t/m 10 van het boek: Marketing, de essentie. Auteurs: Kotler en Armstrong. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Eric Blaauboer.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing 1 Marketing de essentieSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 6 en 9 van het boek: Informatiemanagement. Auteurs Bollen en Vluggen. Mét belangrijke afbeeldingen uit het boek! Docent Hanzehogeschool: Udo van der Wal.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Management Informatie Systemen 2 InformatiemanagementSamenvatting van hoofdstuk 1, 3, 5, 7, 9, 10, 12, 13, 16 van het boek: Gedrag in Organisaties. Auteurs: Robbins, Judge. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Joost Adriaanse.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Gedrag in organisaties Gedrag in organisatiesSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 8 van het boek: Bedrijfskunde Integraal. Mét de belangrijkste punten voor het tentamen in het grijs gearceerd. Auteurs: Thuis en Stuive. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Inleiding Bedrijfskunde Bedrijfskunde IntegraalSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7 van het boek: Basisboek Logistiek. Auteurs: Van Goor, Visser. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Jan van Bakel.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Logistiek Basisboek Logistiek