- Je bekeek:Samenvatting Vaardiger Onderhandelen
- Geüpload door:Brandino11
- Studie: De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Vaardiger onderhandelen
- Boek:Vaardiger onderhandelen door Willem Mastenbroek
-
16 pagina's
2 downloads
uitgebreide samenvatting van het boek basisprincipes van communicatie deel 4
Ruime samenvatting van Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie de eerste druk. Samenvatting beslaat hoofdstuk 1 t/m 7
Ruime samenvatting van Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie de eerste druk. Deze samenvatting beslaat hoofdstuk 8 t/m 13 van het boek.
Uitgebreide samenvatting van het hele boek Algemene economische basisprincipes de derde druk geschreven door J. de Jong en C.J. de Lange
Uitgebreide samenvatting van het gehele boek Hoofdlijnen Nederlands Recht, de dertiende druk, geschreven door Prof.mr. C.J. Loonstra
Uitgebreide samenvatting van het boek bedrijfseconomie in perspectief : financiering voor profit en non-profit organisaties, geschreven door Wim Koetzier en Peter Epe Ra.
Uitgebreide samenvatting van Vaardiger onderhandelen, 1e druk van W.F.G. Mastenbroek. ISBN: 9789074885065. Dit uittreksel van Vaardiger onderhandelen is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sam...
Uitgebreide samenvatting van het gehele boek. Heb er goed op gescoord
Uitgebreide samenvatting van het gehele boek. Heb er een mooi cijfer mee gehaald.
Uitgebreide samenvatting van het gehele boek. Heb er een 8.8 op gescoord.
Samenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Samenvatting van het hele boek.
Er zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
COmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Strategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Samenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
An English summary of the book 'Export a practical guide'. This summary includes: - Chapter 1;2;3;4;5;6 and 7.