- Je bekeek:Grondslagen van de marketing, Bronis Verhage, 8e druk
- Geüpload door:jorikgreiner
- Studie: Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing
- Boek:Grondslagen van de Marketing door Brons Verhage
-
22 pagina's
Uitgebreide samenvatting van het boek grondslagen van de marketing, hoofdstukken 9, 10, 12, 13, 14 en 15. Inclusief figuren uit het boek.
Aantekeningen over het boek 'grondslagen van de marketing' Het document bevat duidelijke aantekeningen met afbeeldingen en voorbeelden over: - Het 4C-model - Doelgroep (algemeen) - Accountability - micro-, meso- en macro-marketing - bedrijfskolom - kopers- ...
Dit document bevat een samenvatting van het boek Grondslagen Marketing H1. Dit boek is de 9e druk. Later komt ook nog een document online met flashcard vragen + antwoorden om het makkelijk te bestuderen. De bronnen die zijn gebruikt komen oorspronkelijk uit he...
Samenvatting van h1 grondslagen van de marketing. Een uitgebreid hoofdstuk samengevat. Deze samenvatting bevat handige schema's en tabellen waardoor je niet te veel tekst hebt.
Gedetailleerde samenvatting van Grondslagen van de Marketing hoofdstuk 9 tot en met 12. Deze stof behoorde tot het tentamen Marketing van periode 3.
In deze samenvatting staat H1, H3 en H4 beschreven van het vak Inleiding Marketing voor de opleiding Commerciële Economie. Het is een samenvatting gebaseerd op de colleges en het boek van Verhage. Ook zijn de online toetsen er in verwerkt. Met deze samenvatt...
Samenvatting Grondslagen van de marketing jaar 1, blok 1 Commerciële economie
Samenvatting grondslagen van de marketing jaar 1, blok 2 Commerciële economie
Gedetailleerde samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van Grondslagen van de Marketing.
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing h7 t/m 14
Hoofdstukken 1, 2 , 3 en 6 zijn in verwerkt. In totaal 9 bladzijdes. Deze samenvatting is zeer handig om te leren voor je marketing examen (Blok 1). Ook heb ik tips gegeven hoe je bepaalde theorieën beter kan onthouden. Succes met leren! Vervolg van dit samen...
Grondslagen van de marketing achtste druk. Samenvatting van alle belangrijke begrippen
Samenvatting Grondslagen van de Marketing H 7 8 9 10 12 en 13
Een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 9, 10, 11 en 12
Alle begrippen van hoofdstuk 3 en 4 uitgewerkt.
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
H7 Productbeleid en dienstmarketing
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing