- Je bekeek:Samenvatting: Customer Relationship Management (CRM)
- Geüpload door:Guidoootje
- Studie: Windesheim / Communicatie / Relatiemanagement
- Boek:Customer Relationship Management door Ed Peelen
- 99 pagina's
Ga je binnenkort de cursus Wft Basis 2023 doen? Met deze samenvatting wordt de inhoud van het boek 'Wft Basis' (235 pagina's) naar 60 pagina's teruggebracht (excl. voorblad, begrippenlijst, afkortingenlijst en voorbeeldberekeningen). Alle 1...
Windesheim / Communicatie / wft basisGa je binnenkort de cursus Wft Basis 2024 doen? Met deze samenvatting wordt de inhoud van het boek 'Wft Basis' (235 pagina's) naar 60 pagina's teruggebracht (excl. voorblad, begrippenlijst, afkortingenlijst en voorbeeldberekeningen). Alle 1...
Windesheim / Communicatie / Wft BasisWanneer je voor een zorgverzekeraar komt te werken, is het verplicht om je Wft-certificaat te behalen. Deze samenvatting bevat belangrijke stof die je voor het Wft-examen moet kennen.
Windesheim / Communicatie / Wft ZorgGa je binnenkort de cursus Wft Basis 2021 doen? Met deze samenvatting wordt de inhoud van het boek 'Wft Basis' (235 pagina's) naar 57 pagina's teruggebracht (excl. voorblad, begrippenlijst, afkortingenlijst en voorbeeldberekeningen). Alle 12 hoofdstukken zijn ...
Windesheim / Communicatie / Wft BasisGa je binnenkort de cursus Wft Basis 2020 doen? Met deze samenvatting wordt de inhoud van het boek 'Wft Basis' (235 pagina's) naar 57 pagina's teruggebracht (excl. voorblad, begrippenlijst, afkortingenlijst en voorbeeldberekeningen). Alle 1...
Windesheim / Communicatie / Wft BasisDit is een nederlandse samenvatting gemaakt voor het vak Customer Engagement Management van de opleiding Management Toerisme aan de BUAS. het betreft de volgende hoofdstukken van het boek Customer Relationship Management (2e druk): Hoofdstuk 1, 2, 4, punt 5.3,...
NHTV Breda / Management toerisme / Customer Engagement Management Customer Relationship ManagementSamenvatting bestaat uit 17 pagina's van de 139 pagina's van het boek. De samenvatting bevat de belangrijkste elementen, citaten & essenties van elk hoofdstuk. Alles is overzichtelijk weergeven. Succes met leren!
Windesheim / Communicatie / De kracht van ScrumVan de 580 bladzijdes uit het boek, heb ik een uitgebreide samenvatting gemaakt en teruggebracht tot 128 pagina's (inclusief inhoudsopgave en afbeeldingen). Succes met studeren!
Windesheim / Communicatie /Het boek is van de 289 bladzijden samengevat tot 58 bladzijdes (inclusief afbeeldingen en een aantal belangrijke kaders uit het boek). Het is een uitgebreide samenvatting met de belangrijkste informatie uit het boek. Succes met leren!
Windesheim / Communicatie / Beeldtaal BeeldtaalGoede samenvatting van het boek Customer Relationship Management, 3e druk van E. Peelen. ISBN nummer: 9789043016759. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beheersen. Het document is di...
Customer Relationship ManagementIn deze samenvatting zijn de hoofdstukken 1 t/m 9 en 14 t/m 20 van het boek Customer Relationship Management samengevat. Na het bestuderen van deze samenvatting weet je wat CRM inhoudt en wat daarbij allemaal komt kijken. Voor het tentamen op Windesheim dien j...
Windesheim / Communicatie / Relatiemanagement Customer Relationship ManagementIk heb het boek Reputatie onder druk van Frank Peters, die 154 pagina's telt, samengevat tot 29 pagina's. In de samenvatting is alleen relevante informatie uit het boek opgenomen. Ik wens je veel succes met het leren!
Windesheim / Communicatie / Reputatie onder drukIk heb de Windesheim reader 2015-2016 van het vak Communicatie NU samengevat in 64 pagina's. De samenvatting bevat o.a vakliteratuur uit CommunicatieNU 2012 & 2015, de hoofdstukken 1 t/m 5 uit Reputatie onder druk van Frank Peters.
Windesheim / Communicatie / Communicatie NU Reader bevat vakliteratuur uit o a de boeken CommunicatieNU 2012 2015 Reputatie onder druk Communicatie Handboek en vakblad LogeionIn deze samenvatting zijn de hoofdstukken 2 t/m 6 van toegepast communicatieonderzoek samengevat. Voor Windesheim studenten die de opleiding Communicatie volgen: dit is tentamenstof voor de vakken TCO1 en TCO2 in het tweede leerjaar. Veel succes met studeren!
Windesheim / Communicatie / TCO1 & TCO2 Toegepast communicatieonderzoekIn deze samenvatting zijn artikelen samengevat, die als tentamenstof gelden voor het vak Mediatrends op Windesheim. Het vak bespreekt verschillende trends die in de wereld gaande zijn, zoals: Internet of Things, Augmented & Virtual Reality, Gamification etc. J...
Windesheim / Communicatie / MediatrendsIn deze samenvatting is de tentamenstof van het vak Communicatierecht samengevat. Na het bestuderen van de stof kom je meer te weten over verschillende soorten recht, zoals: familierecht, vermogensrecht en portretrecht. Ook vind je in deze samenvatting een ove...
Windesheim / Communicatie / CommunicatierechtIn deze samenvatting zijn alle hoofdstukken uit het boek Content organizing in de praktijk (tweede editie) samengevat tot 57 pagina's (boek telt 190 pagina's) en zijn de belangrijkste begrippen aan het einde van de samenvatting opgesomd. Voor het vak 'Online c...
Windesheim / Communicatie / Online content Content organizing in de praktijkHet boek telt negen hoofdstukken. Ik heb hoofdstuk 1 t/m 8 samengevat aangezien dat bij ons de stof is voor het tentamen. Het aantal pagina's in het boek is 201 pagina's en heb ik teruggebracht naar 49 pagina's. Veel succes met het tentamen!
Windesheim / Communicatie / Organisatiekunde Inleiding OrganisatiekundeIk heb het boek samengevat tot 27 pagina's. Ik wens je veel succes met het leren van de tentamens!
Windesheim / Communicatie /Ik heb de samenvatting gemaakt van pagina 1 t/m 302 uit het boek en teruggebracht naar 111 bladzijden. De inleiding is ook in de samenvatting opgenomen en samengevat. Veel succes toegewenst met leren en het maken van de tentamens!
Windesheim / Communicatie / Interne communicatie als managementinstrumentDit is een uitgebreide samenvatting waarvan ik van de 390 pagina's de samenvatting heb teruggebracht tot 107 pagina's.
Windesheim / Communicatie / Basisboek MarketingcommunicatieDit is een samenvatting van 46 pagina's, waarin de belangrijkste punten uit de READER zijn opgenomen. In de samenvatting zijn er ook inhoudselementen uit de college's opgenomen. Dit staat allemaal overzichtelijk aangegeven.
Windesheim / Communicatie /Dit is een uitgebreide samenvatting van het boek. Van de 297 pagina's heb ik met de samenvatting het aantal pagina's teruggebracht tot 104.
Windesheim / Communicatie / Inleiding tot de MarketingDit document is een soort van handleiding. Er wordt beschreven hoe je spellingsregels toepast bij werkwoorspelling en woordkwesties. Bij woordkwesties te denken aan met of zonder 'n? Te danken of te wijten? Als/dan, hen/hun/zij etc.
Windesheim / Communicatie / Spelling en formulerenUitgebreide samenvatting van Customer Relationship Management, 2e druk van E. Peelen. ISBN: 9789043011532. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is com...
Customer Relationship Management