- Je bekeek:Samenvatting Online marketing
- Geüpload door:kimberleyvpeer
- Studie: NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing
- Boek:Basisboek Online Marketing door Marjolein VIsser & Berend Sikkenga
- 44 pagina's 3 downloads
Samenvatting van het boek: Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1 & H3.2.4, H5, H9 en H10 De samenvatting is inclusief illustraties, tabellen en bijlagen met extra uitwerkingen.
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online MarketingEen begripenlijst van het boek: Basisboek Online Marketing Omvat: H1, H2.1, H3.1, H3.2.4, H5, H9, H10
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Basisboek Online MarketingDit hoofdstuk is de basis voor de moduleopdracht van de HBO module online marketing bij het NCOI (en andere). Hiermee heb je overzichtelijk wat de eisen zijn van de moduleopdracht en hoe jij je opdracht kunt gaan maken.
Hogeschool NCOI / Master of Business Administration / online marketing Basisboek online marketingDit is een samenvatting van het gehele boek van Basis Online Marketing. Het is een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 12 en wordt gebruikt voor de begin fase van de studie Creative Business.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Online Marketing Basisboek online marketingHoi allemaal, in deze samenvatting van het boek 'basisboek online marketing (3e druk)' vind je de volgende hoofdstukken: H1, H3, H5, H6, H7 en H11. Ook heb ik cialdini uitgewerkt. Bij de opleiding communicatie op de HAN is dit boek gekoppeld aan de module 'web...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Webweter Basisboek online marketingSamenvatting H13: planning & organisatie van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting van hoofdstuk 1: Online Marketing, en H2: Strategie & Business Modellen. 10 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H3: Marketsensing van het basisboek online marketing. 12 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting van H4: Productrealisatie van basisboek online marketing. 4 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H5: Klantacquisitie - online branding van basisboek online marketing. 7 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingsamenvatting H6: klantacquisitie - bezoekers werven via eigen/verdiende kanalen van basisboek online marketing. 11 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H7: klantacquisitie - bezoekers werven via betaalde kanalen van basisboek online marketing. 8 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Basisboek online marketingSamenvatting H8: klantacquisitie - verkoop en prijsbepaling van basisboek online marketing. 5 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H9: orderafhandeling van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H10: Customer relation management (CRM) van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H11: effectieve websites ontwerpen van basisboek online marketing. 10 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingSamenvatting H12: digital analytics van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingDit is een samenvatting voor een gedeelte van het boek 'basisboek online marketing', voor de eerste jaars hbo commerciële economie.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Campagne Basisboek online marketingAantekeningen en samenvattingen van het vak Digitale media: concept en marketing. Bij alle begrippen wordt een uitleg toegelicht met voorbeelden. In de aantekeningen wordt de online marketing funnel uitgelegd aan de hand van KSF's (Kern Succes Factoren) en KPI...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Digitale media: concept en marketing basisboek online marketingGoede uitgebreide samenvatting van de stof voor het tentamen van het vak 'Mediamarketing: online'. Bevat hoofdstuk 1 t/m 13 van het Basisboek voor Online Marketing. Met het leren van deze samenvatting en de aantekeningen van de colleges heb ik een 8 voor mijn ...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing: Online Basisboek Online MarketingSamenvatting van het Basisboek Online Marketing voor het vak E-business. beknopt maar wel handig
Fontys Hogescholen / International Marketing and Management / E-business / Online Marketing Basisboek Online MarketingEen korte, heldere samenvatting van online marketing van Marjolein Visser.
NHTV Breda / Leisure Studies / Marketing Online marketingEen begrippenlijst van de belangrijkste begrippen van het boek Grondslagen van de marketing van Verhage, 8e druk
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Grondslagen van de MarketingSamenvatting van het boek: Grondslagen van de marketing - Verhage 8e druk Omvat de hoofdstukken: H1 - H7.1&7.2&7.4&7.8 - H9 - H10.1tm/10.5&10.9 - H11.6&11.7 - H12.1&12.2&12.3&12.4&12.8
NHTV Breda / Vrijetijdsmanagement / Marketing Grondslagen van de Marketing