Hieronder worden samenvattingen, aantekeningen en oefententamens weergegeven voor het vak Marketing aan de opleiding Business Administration te Universiteit van Amsterdam.
Summary for the course Marketing, part of the second year of the bachelor Business Administration at the University of Amsterdam. Book: Marketing Management - Kotler & Keller.
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Marketing Marketing Management door Kotler, KellerThis is a complete summary for the book 'A Framework for Marketing Management' by Philip Kotler and Kevin Lane Keller. It contains all chapters of the book. Chapter 1 to 18. The summary contains all the material from the book required for the midterm and...
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Marketing A Framework for Marketing Management door Kotler & KellerBeknopte samenvatting van het artikel Cooper & Robert G. (2008) Perspective: The Stage-Gate Idea-to-Launch Process Update, Whats New, and NexGen Systems.
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / MarketingSamenvatting van het artikel De Clercq, Thongpapanl and Dimov (2011) Cross-functional collaboration and product innovativeness.
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / MarketingSamenvatting van het artikel: De Luca, Luigi, Verona and Vicari (2010) Market orientation and R&D effectiveness
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / MarketingSamenvatting van het artikel: Rosa, Porac, Runser-Spanjo and Saxon (1999) Sociocognitive dynamics in product market
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / MarketingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden