Hieronder worden samenvattingen, aantekeningen en oefententamens weergegeven voor het vak Marketing aan de opleiding International Business Administration te Universiteit Twente.
Summary of Foundations of Marketing by John Fahy, David Jobber, 6th edition, ISBN 9781526847348. Lecture 1 - Chapter 1 The nature of Marketing - Chapter 3 Understanding customer behavior Lecture 2 - Chapter 5 Mark...
Universiteit Twente / International Business Administration / MarketingSummary of the book Strategy, Marketing & Economics, which is a custom-made book compiled by J.Kraaijenbrink, K.Zalewska-Kurek, G.J.Hospers, E.Constantinides & R.Loohuis. The summary consists of the following chapters: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 of the Mar...
Universiteit Twente / International Business Administration / Marketing Strategy Marketing Economics Custom made book door Kraaijenbrink, Zalewska-Kurek, Hospers, Constantinides & LoohuisVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden