Bekijk documenten met de tag: kotler. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Een goede en complete samenvatting van hoofdstukken H1 t/m H6, H10, H12.3 van het boek: Principes van Marketing (7e editie). Deze hoofdstukken vormen de tentamenstof voor het tentamen voor periode 3 van Bedrijfsmanagement MKB. In deze samenvatting worden ...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van MarketingEen goede en complete samenvatting van hoofdstukken H4, H7, H8 van het boek: Principes van Marketing (7e editie). Deze hoofdstukken vormen de tentamenstof voor het tentamen voor periode 3 van Bedrijfsmanagement MKB. In deze samenvatting worden alle belang...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van MarketingEen goede en complete samenvatting van hoofdstukken H1 t/m H8 van het boek: Principes van Marketing (7e editie).In deze samenvatting worden alle belangrijke van de theorie behandeld op een leerzame manier. De theorie wordt op een duidelijke en concrete man...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van MarketingMarketing de Essentie Klaar met het suffe leren vanuit een boek, dat snap ik! Gebruik naast het vele leren nu flashcards! Met deze kaartjes kun je actief de begrippen leren! Leer de begrippen door middel van ze uit je hoofd op te stappen, daarnaast kun j...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing Marketing De EssentieMarketing de Essentie! 60 Oefenvragen over algemene economie. Test je kennis voor je tentamen! Leer alle stof die je moet weten en test je kennis! Veel succes met het leren!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing Marketing De Essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongSummary of the book Research Methods by Trochim et al. for the course Business Research Methods at the University of Amsterdam, first year bachelor of Business Adminstration. Chapters 1-12, everything you need to know for the endterm excluding the articles.
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Business Research Methods Research Methods: The Essential Knowledge Base door Dr. William Trochim, Arora Kanika, Kanika Arora, DonnellyVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEnglish summary of the book 'The Essentials of Organizational Behavior, An Evidence-Based Approach' - Scandura, Teresa A. Second edition. Chapters 1-14. First year bachelor Business Administration, second semester, University of Amsterdam.
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Organisational Behaviour Essentials of Organizational Behavior door ScanduraSummary of the book 'Modern Principles of Economics'. Cowen, T., and Tabarrok, A. (2018). Modern Principles of Economics. 4th edition. Includes all necessary chapters for the endterm: 1-4, 7, 11-12, 14, 27, 29, 32, and 37. First year of the Bsc Business Ad...
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Principles of Economics and Business 1 Modern Principles of Economics door Tyler Cowen, Alex TabarrokSummary of the book 'Modern Principles of Economics'. Cowen, T., and Tabarrok, A. (2018). Modern Principles of Economics. 4th edition. Includes all necessary chapters for the endterm: 5, 6, 8, 9, 10, 13, 15-18, 22, 24 - 26, 28, 30 - 36, and 38. First year ...
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Economics Modern Principles of EconomicsSummary of the books Strategic Managament: Competitiveness and Globalization - Volberda et al. and Organizational Theory & Design - Daft et al. for the course Strategy and Organization. Includes all chapters for the endterm. First year of the bachelor Busi...
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Strategy and Organisation Strategic Management Competitiveness and Globalization Concepts and Cases door Patrick Reinmoeller Michael Hitt, R. Duane Ireland Robert E. Hoskisson Patrick Reinmoeller Michael A. Hitt Robert Hoskisson Robert MorganSummary of all the chapters for the endterm of the course Business Operations and Processes (BOP), part of the BSc Business Administration at the University of Amsterdam Book: Operations Management, 8th edition, by Slack et al. Chapter 1-3, ch. 5-7, ch. 10...
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Business Operations and Processes Operations Management door Nigel Slack, Alistair Brandon-Jones, Robert JohnstonSummary for the course Marketing, part of the second year of the bachelor Business Administration at the University of Amsterdam. Book: Marketing Management - Kotler & Keller.
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Marketing Marketing Management door Kotler, KellerA summary for the course International Marketing for first years of the studies International Business of the Rijksuniversiteit Groningen. It covers all chapters relevant for the final exam, of the latest edition of the Principles of Marketing book (eight...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / International Marketing for IB Principles Of Marketing 18th edition door Philip Kotler and Gary ArmstrongEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 1 t/m 7. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. En als kers op de taart een gratis oefententamen om zo jou kennis goed te ...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingAll chapters are summarized and shown in a clear and easy to understand fashion. Each chapter is easy to natigate to and shown in the appendix. Only the most important elements were summarized. Saves over 500 pages of reading.
Universiteit van Amsterdam / Media en Cultuur / marketingmanagement Principles Of Marketing door P. Kotler, G. ArmstrongEen uitgebreide samenvatting met alles wat je nodig hebt voor Marketing & Strategie! model van Ansoff, marktpenetratie, marktontwikkeling, productontwikkeling, diversificatie, groeien, concurrentiestrijd, distributiekanaal, marketingplannings-proces, mar...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / Marketing & StrategieEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 8 t/m 17. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingEen goede en uitgebreide samenvatting van het vak Marketing 2 met veel afbeeldingen en voorbeelden.
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing 2 Principes van MarketingThis document is a summary written on the 2nd chapter of: Principles of Marketing. The document is fully written in word, with visual examples of matrixes and grids that you need to know. It's summarized in a way which is clear and easy to read.
De Haagse Hogeschool / International Business and Management Studies / Marketing Fundamentals Principles of Marketing