Bekijk documenten met de tag: influence. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Het succes van een scriptie Ondernemerschap & Retailmanagement hangt sterk af van de kwaliteit van de onderzoeksvraag. Een goede hoofdvraag is essentieel voor een gedegen afstudeeronderzoek, omdat deze de basis vormt van het hele onderzoeksproject en omdat...
Hogeschool Inholland / Small Business en Retail Management / Small Business, Ondernemerschap & RetailmanagementHet succes van een scriptie Communicatie en Media hangt sterk af van de kwaliteit van de hoofdvraag. Een goede hoofdvraag is essentieel voor een gedegen afstudeeronderzoek, omdat deze de basis vormt van het hele onderzoeksproject en omdat-ie bepaalt welke ...
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Communicatie en MediaSamenvatting voor het vak Social Influence dat wordt gegeven in blok 2 van de SHOP Master aan de Universiteit Utrecht. De samenvatting is gebaseerd op de verplichte tentamenstof en bevat de volgende 7 artikelen: Scholer et al. (2019), Berger (2020), Cialdi...
Universiteit Utrecht / Psychologie / Social influenceDit is een goedgekeurde scriptie van Hogeschool Leiden Commerciële economie. Onderwerp; een online trainingsorganisatie (sportschool) geeft online work-outs en wil groeien op sociale media. er is een compleet online positioneringsplan geschreven. Kijk eve...
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Scriptie online ondernemersplanAantekeningen van alle colleges van het vak Behavioral Influence, van de master track Social Influence. De samenvatting is voornamelijk in het engels geschreven, maar af en toe ook nederlands erdoorheen.
Universiteit van Amsterdam / Psychology / Behavioral InfluenceDit document bevat uitgebreide notities bij het boek 'Je doet het toch wel gratis?', geschreven door Mascha Feoktistova & Max de Vries, 2019. Mocht je interesse hebben om bijvoorbeeld de belangrijkste punten door te lezen, of je geheugen even willen opfris...
Erasmus Universiteit Rotterdam / International Bachelor Communication & Media / Influencer Marketing Je doet het toch wel gratisVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSummary of Social influence and lecture notes of the first 6 lectures!
Rijksuniversiteit Groningen / Psychologie / Social InfluenceSummary of the article 'How ideation portfolio management influences front-end success' by Kock, Heising & Gemünden (2014) Course: Developing for Markets
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Developing for MarketsSummary of the article 'Institutional, cultural and transaction cost influences on entry mode choice and performance' by Brouthers (2013) Course: International Strategic Alliances
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / International Strategic AlliancesSummary of the article 'Organizing for inbound open innovation: how external consultants and a dedicated R&D unit influence product innovation performance' by Bianchi, Croce, DellEra, Di Benedetto & Frattini (2016) Course: Organizing for Innovation
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Organizing for InnovationSummary of the article 'Subsidiaries and knowledge creation: the influence of the MNC and host country on innovation' by Almeida & Phene (2004) Course: Strategy & Innovation Management
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategy & Innovation ManagementThis summary contains all chapters of the book Persuasion. Thereby it contains the two prescribed papers, videoclips and a summary of all the professor has spoken about during the lectures.
Rijksuniversiteit Groningen / Psychologie / Social Influence persuasion door Robert H Gass, John S SeiterEen complete samenvatting van het boek: Invloed van Robert B. Cialdini. Ik heb veel voorbeelden toegevoegd om direct een goed beeld te krijgen nadat de theoritische onderdelen zijn uitgelegd. Een must read voor sales professionals, jonge ondernemers en/of ...
Zuyd Hogeschool / Hoger Hotelonderwijs / Sales & Marketing Invloed De zes geheimen van het overtuigen door Robert B. CialdiniThis is a summary of the book The Psychology of Influence by Van der Pligt and Vliek, for the course Psychology of Media and Communication (PMC). All chapters have been summarized and models are integrated.
Universiteit Leiden / Psychology / The Psychology of Media and Communication The Psychology of Influence Theory Research and Practice door Joop Van Der Pligt & Michael VliekUitgebreide samenvatting van Influence, 1e druk van R.B. Cialdini. ISBN: 9780061241895. Dit uittreksel van Influence is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Influence door R.B. Cialdini