Bekijk documenten met de tag: creative. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
The effective summary contains an overview of the key points and main findings of the articles from the study year full literature list It is a practical solution to prepare for the weekly lectures and be able to apply theories in the exam.
Universiteit van Amsterdam / Business Administration / Entrepreneurship and Management in Creative IndustriesDit is een samenvatting van het vak bronnenonderzoek. ik heb hierbij alle informatie uit de hoorcolleges/slides gebruikt en wat extra dingen toegevoegd en voorbeelden genoemd. En het is niet een hele lange samenvatting maar wel echt alles staat erin en is ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Bronnenonderzoek Geen boek door geenIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik studeer creative business aan het sax...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding Marketing Marketingcommunicatie in 14 Stappen door Guy van Liempt en Gert KootIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) de bijbehorende reader en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik heb er zelf i...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Hoorcollege Communicatie Media en publiek door C. de boer en S. BrenneckeIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) de bijbehorende reader en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik heb er zelf i...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Hoorcollege PsychologieIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de bijbehorende reader (storytelling het filmverhaal) uitgebreid uitgewerkt. Omdat ik fysiek bij alle colleges aanwezig ben geweest heb ik ook de voorbeelden die nergens anders worden genoemd verwerkt ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Storytelling HoorcollegeVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenIn deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de bijbehorende reader uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik heb er zelf in 1 keer een goe...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Kunst en beeld/FilmgeschiedenisDit is het pva én de afstudeerscriptie van creative implementation design van Avans 2022. Onderwerp:: hoe kan een bedrijf online aan klantenbinding doen? Dit is een brede scriptie die je zelf gemakkelijk aan kunt passen aan iedere organisatie. Er zijn int...
Avans Hogeschool / Bedrijfseconomie / Geslaagde scriptie online klantenbinding - Avans 2022 Creative Implementation Design - PVA én scriptieDeze samenvatting bestaat uit de aantekeningen van het vak Deliver Value. Daarnaast zijn er verschillende oefenopgaven, uitwerkingen van de Kennisclips en samenvattingen van marketing and sales boeken aan toegevoegd. In deze samenvatting lees je over: - (S...
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Deliver ValueDit is een geslaagd implementatieplan van de opleiding Creative Design en Implementation van de Hogeschool Rotterdam. Onderwerp: het veiliger maken van een werkplek in een grote Nederlandse organisatie. Dit is een pittige opdracht die behoorlijk veel lijkt...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Onderzoek en Implementatieplan - Creative Design en Implementation Hogeschool Rotterdam - Geslaagd implementatieplan veiliger maken werkplek - Cijfer 7.5Dit document is een samenvatting van alle hoorcolleges en kennisclips van het vak Media-effecten. Dit vak krijg je in leerjaar 1 kwartiel 3 op de opleiding Creative Business (Media, informatie en communicatie)
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Media-effectenIn dit document staan alle kennisclips en hoorcolleges van het vak Inleiding marketing van kwartiel 1.3 samengevat. Al het informatie komt grotendeels overeen met het boek Marketingcommunicatie in 14 stappen.
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding marketingDit is een eindscriptie voor Creative Business van Saxion. Probleem: een grote landelijke theaterorganisatie maakt een potje van de interne communicatie waardoor er van alles mis gaat. Oplossing: het ontwerp van een intranet om de interne communicatie te v...
Saxion / Commerciële Economie / Scriptie creative business verbeteren interne communicatieDit is een samenvatting van het gehele boek van Basis Online Marketing. Het is een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 12 en wordt gebruikt voor de begin fase van de studie Creative Business.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Online Marketing Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaInleiding marketing samenvatting van het eerste jaar van creative business. Uitgebreide samenvattingen van het boek, inclusief foto's.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketingDit document bevat alle stof die je nodig heb voor je ondernemerschap tentamen aan de HvA in het 1ste jaar. Deze samenvatting bestaat uit de belangrijkst stof inclusief afbeeldingen uit colleges en het boek. Er staan voorbeelden gegeven met de juiste antwo...
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Ondernemerschap in hoofdlijnenAlle werkcollege van de HvA samengevoegd met de inhoud uit het boek. Voor de studie Creative Business 2e jaar 1e semester
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Recht van de creative industrie Recht in de creatieve industrieDANKZIJ DEZE SAMENVATTING HEB IK EEN 8,3 VOOR MIJN TENTAMEN! Deze samenvatting bestaat uit complete informatie die worden ondersteund door overzichtelijke diagrammen, tabellen en visuals, ook zitten er handige ezelsbruggetjes in en zijn de belangrijke woor...
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketing door Bronis VerhageUitgebreide samenvatting van het boek ondernemerschap in hoofdlijnen, met foto's uit het boek.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Ondernemerschap Ondernemerschap in hoofdlijnenDit is een media en maatschappij samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 4, 6, 8, 9, 10, 11 en antwoorden op de vragen uit de het boek de communicatiekaart van Nederland hoofdstuk 1 t/m 6 en 8.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Media en Maatschappij De media explosie