Summary of the book 'Business History, complexities and comparisons'. Chapter 1-3, 5-11, 13-14, 16-17, 19-21, 23-24 Course: Global Business History
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Global Business HistorySummary of the World Development Report 2009, Chapter 4 & 6, for the course Foreign Direct Investment, Trade & Geography
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Foreign Direct Investment, Trade & GeographySummary for the subject Finance & Risk Management, chapter 6-8, 12. Book: Fundamentals of Corporate Finance by David Hillier, Iain Clacher, Stephen Ross, Randolph Westerfield, Bradford Jordan, McGrawHill, ISBN: 9781526822178.
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Finance & Risk ManagementSummary for the subject Finance & Risk Management, chapter 1-5. Book: Fundamentals of Corporate Finance by David Hillier, Iain Clacher, Stephen Ross, Randolph Westerfield, Bradford Jordan, McGrawHill, ISBN: 9781526822178.
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Finance & Risk ManagementSamenvatting van het boek: effectonderzoek in de gedragswetenschappen, geschreven door van Loon, van der Meulen en Minnaert. Hoofdstukken 3, 4, 5, 6. Samengevoegd met college-aantekeningen en extra uitleg door voorbeelden en afbeeldingen. Methoden en tec...
Rijksuniversiteit Groningen / Pedagogische Wetenschappen / methoden en technieken van onderzoek Effectonderzoek in de gedragswetenschappen door Daphne van Loon, Bieuwe van der Meulen, Alexander MinnaertSamenvatting van het boek Onderzoeksmethoden, geschreven door Scheepers, Tobi en Boeije Hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9 Samengevoegd met college-aantekeningen en extra uitleg door voorbeelden en afbeeldingen Methoden en technieken van onderzoek, bachel...
Rijksuniversiteit Groningen / Pedagogische Wetenschappen / methoden en technieken van onderzoek Onderzoeksmethoden door Peer Scheepers, Hilde Tobi, Hennie BoeijeVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van alle relevante artikelen 2019-2020 Theoretische pedagogiek Rijksuniversiteit, Pedagogische Wetenschappen, bachelor jaar 1, 2019-2020
Rijksuniversiteit Groningen / Pedagogische Wetenschappen / theoretische pedagogiekSamenvatting alle tentamenstof inleiding orthopedagogiek Alle hoofdstukken van het boek en alle college-aantekeningen Boek: handboek jeugdhulpverlening - Grietens, vanderfaeillie, Maes Rijksuniversiteit Groningen, bachelor jaar 1, 2019-2020
Rijksuniversiteit Groningen / Pedagogische Wetenschappen / Inleiding orthopedagogiekSummary of all articles for the course International Strategic Alliances. The following articles are included: 1.1. The relational view: cooperative strategy and sources of interorganizational competitive advantage Dyer & Singh 1998 1.2. The competitive ...
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / International Strategic AlliancesBachelor Thesis geschreven voor de opleiding International Business aan de Rijksuniversiteit Groningen. De thesis gaat over het vraagstuk: Do female board quota's influence non-financial firm performance.
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Bachelor ThesisSummary of all articles for the course Strategic Decision-Making in Marketing. The following articles are included: 1.1. Market orientation, customer value, and superior performance Slater & Narver 1994 1.2. Closing the marketing capabilities gap Day 201...
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Linking brand equity to customer equity' by Leone, Rao, Keller, Luo, McAlister & Srivastava (2006) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Undervalued or overvalued customers: capturing total customer engagement value' by Kumar et al. (2010) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Successful customer value management: Key lessons and emerging trends' by Verhoef & Lemon (2013) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Unlock the mysteries of your customer relationships' by Avery, Fournier & Wittenbraker (2014) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Customer centricity: the construct and the operational antecedents' by Lamberti (2013) Course: Strategic Decision-Making in Marketing Note from lecturer: focus on 588-601. Therefore, only these pages are included in this summary.
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Customer intimacy and other value disciplines' by Treacy & Wiersema (1993) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'The impact of incomplete typeface logos on perceptions of the firm' by Hagtvedt (2011) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'Fluency of pharmaceutical drug names predicts perceived hazardousness, assumed side effects and willingness to buy' by Dohle & Siegrist (2014)
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingSummary of the article 'If it tastes bad it must be good: consumer naïve theories and the marketing placebo effect' by Wright, Da Costa Hernandez, Sundar, Dinsmore & Kardes (2013) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in Marketing