Van de 580 bladzijdes uit het boek, heb ik een uitgebreide samenvatting gemaakt en teruggebracht tot 128 pagina's (inclusief inhoudsopgave en afbeeldingen). Succes met studeren!
Windesheim / Communicatie /Uittreksel Handboek Mediation 5e herziene druk onder redactie van Alex Brenninkmeijer Dick Bonenkamp Karen van Oyen en Hugo Brein.
Universiteit van Amsterdam / Algemene Sociale Wetenschappen /De eindtaak van rapporteren over social media en de schouwburg in Deventer. Tweede jaar opleiding Facility Management.
Saxion / Facility Management / RapporterenDe aantekeningen van de hoorcolleges van het vak Media en Publiek.
Universiteit Utrecht / Communicatie & Informatiewetenschappen / Media en PubliekEen samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 12, van het boek 'Media en publiek'. Deze samenvatting heb ik gemaakt voor het vak 'taalbeheersing 5', voor de lerarenopleiding Nederlands.
Windesheim / Leraar 2e graad Nederlands / Taalbeheersing 5 Media en publiek Theorieen over media impact door De Boer en BrenneckeAantekeningen van hoorcolleges 1 t/m 7 wetenschapsfilosofie (jaar '14-'15) voor de Geesteswetenschappen
Universiteit van Amsterdam / Media en Cultuur / Wetenschapsfilosofie voor GeesteswetenschappenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 10 van het boek 'Media Studies: Texts, Production, Context' van Paul Long & Tim Wall in het Nederlands.
Universiteit Utrecht / Mediastudies / Media en Performance in Cultuur en Maatschappij Media Studies Texts Production Context door Paul Long & Tim WallEen uitgebreide samenvatting van het boek Media-ethiek van Huub Evers. Ik heb alle hoofdstukken samengevat behalve hoofdstuk 3.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Media ethiek door Huub EversEen uitgebreide samenvatting van de reader van Mediarecht.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediarecht en -ethiek Mediarecht READER door N. NinaEen uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 en 11 (met uitzondering van enkele (sub)paragrafen) van Contentmanagement.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Contentmanagement Content Organizing In De Praktijk door Atie de HeerEen samenvatting van hoofdstuk 1, 4, 6, 8, 9, 11, 20 en 22 van het boek De Media-Explosie van Van Wijk.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Medialandschap De Media Explosie door Van WijkEen uitgebreide samenvatting van het artikel 'Televisie Studies' van Joke Hermes & Maarten Reesink.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / MedialandschapDit document bevat alle leervragen van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5 en 9.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie /Dit is een samenvatting van het modellenboek van Bart van der Kooi. Hierin staan allerlei modellen die toegepast kunnen worden op Social Media.
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Social Media Het Social Media Modellenboek door Bart van der KooiCommunicatiekaart NL hoofdstuk 1 t/m 9
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Medialandschap Communicatiekaart van NederlandHet moduul Media en relaties uit het 2e jaar van Media en Entertainment management
Stenden Hogeschool / Media en Entertainment Management / ModuulVoor het 2e jaar van de opleiding Media en Entertainment management moet je een handleiding schrijven voor onderzoek. Deze heb ik gemaakt voor het moduul Media en Relaties. Mijn cijfer was een 8,4.
Stenden Hogeschool / Media en Entertainment Management /samenvatting van het boek de media explosie.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / de media explosie door Kees van Wijksamenvatting van het hele boek media ethiek.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / media ethiek door Huub eversGoede samenvatting van het boek Corporate communication worldwide, 2e druk van Mariet Herle en Carin Rustema. ISBN nummer: 9789001802448. Dit uittreksel van Corporate communication worldwide is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beh...
Corporate communication worldwide door Mariet Herle, Carin Rustema