Samenvatting van Marktonderzoek van Kooiker van Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 (paragraaf 1 tm 4), 7 (paragraaf 1), H10 en H11.
Fontys Hogescholen / International Business and Languages / Marktonderzoek Marktonderzoek door KooikerUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Methode van Marktonderzoek Principes van marktonderzoek door Alvin C Burns & Ronald F. BushUitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Marktonderzoek Principes van Marktonderzoek door MAKS, HERBERT | BUSH, RONALD F. | ITERSON, ANDRÉ VAN | SWART, FRANS DE | BURNS, ALVIN C.Voorbeeld onderzoek van de markt, voor het bedrijf Kruidenier Foodservices.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / MarktonderzoekBasisprincipes voor iedereen die publiceert over onderzoek
Samenvatting: Marktonderzoek Auteur: Roelof Kooiker&Mirjam Broekhoff Hoofdstukken: 1, 2, 3, 6, 10, 11, 12, 15, 16
Avans Hogeschool / Small Business en Retail Management / Onderzoek & Analyse Marktonderzoek door Roelof Kooiker & Mirjam BroekhoffVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting hele boek Norbert Scholl, Ko de Ruijter
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Onderzoek Kwalitatief Marktonderzoek door Norbert Scholl en Ko de RuijterUitgebreide samenvatting van Marktonderzoek voor marketingbeslissingen, 1e druk van E. van Eunen, G. Rustenburg en K. Leliveld. ISBN: 9789001769123. Dit uittreksel van Marktonderzoek voor marketingbeslissingen is met zorg samengesteld en is goed te gebrui...
Marktonderzoek voor marketingbeslissingen door E. van Eunen, G. Rustenburg, K. LeliveldUitgebreide samenvatting van Marktonderzoek, 8e druk van Roelof Kooiker, Mirjam Broekhoff en Harm Stumpel. ISBN: 9789001796990. Dit uittreksel van Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek...
Marktonderzoek door Roelof Kooiker, Mirjam Broekhoff, Harm StumpelUitgebreide samenvatting van Starten met Marktonderzoek, 2e druk van M.A. Broekhoff en H.A.M. Stumpel. ISBN: 9789001700263. Dit uittreksel van Starten met Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. ...
Starten met Marktonderzoek door M.A. Broekhoff, H.A.M. StumpelUitgebreide samenvatting van Marktonderzoek, 3e druk van P. de Pelsmacker, P. de Kenhove. ISBN: 9789043017251. Dit uittreksel van Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet same...
Marktonderzoek door Patrick Van Kenhove, Patrick De PelsmackerUitgebreide samenvatting van Kwalitatief marktonderzoek, 3e druk van Uta Meier. ISBN: 9789001809386. Dit uittreksel van Kwalitatief marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sa...
Kwalitatief marktonderzoek door Uta MeierUitgebreide samenvatting van Principes van marktonderzoek, 6e druk van Alvin C. Burns en Ronald F. Bush. ISBN: 9789043017244.Dit uittreksel van Principes van marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren...
Principes van marktonderzoek door A.C. Burns, R.F. BushUitgebreide samenvatting van Marktonderzoek, 2e druk van P. de Pelsmacker en P. van Kenhove. ISBN: 9789043010429. Dit uittreksel van Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet s...
Marktonderzoek door P. de Pelsmacker, P. van KenhoveUitgebreide samenvatting van Starten met marktonderzoek, 3e druk van Mirjam Broekhoff. ISBN: 9789001809416. Dit uittreksel van Starten met marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comp...
Starten met marktonderzoek door Mirjam BroekhoffUitgebreide samenvatting van SPSS voor marktonderzoek, 2e druk van Rien Memelink. ISBN: 9789001796341. Dit uittreksel van SPSS voor marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sa...
SPSS voor marktonderzoek door Rien MemelinkUitgebreide samenvatting van Statistiek voor Marktonderzoek, 2e druk van Rein Memelink. ISBN: 9789001796259. Dit uittreksel van Statistiek voor Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Statistiek voor Marktonderzoek door Rein MemelinkUitgebreide samenvatting van Kwalitatief Marktonderzoek, 2e druk van U. Meier en M. Mandemakers. ISBN: 9789001700287. Dit uittreksel van Kwalitatief Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het bo...
Kwalitatief Marktonderzoek door U. Meier, M. MandemakersDit is een samenvatting van het boek 'starten met marktonderzoek ' serie marktonderzoek voor projectonderwijs van M.A. Broekhoff.