Deze samenvatting bevat de hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek Marktonderzoek van Kooiker. De samenvatting is gebaseerd op de negende druk van het boek. Ik moest dit boek leren voor het vak 'Methoden en Technieken' en voor het vak 'Market Insight Management' b...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Methoden en Technieken + Market Insight Management Marktonderzoek door Roel Kooiker, Mirjam BroekhofDit is een samenvatting voor de bovenbouw van het VWO over het domein 'marketingbeleid' van het vak Management & Organisatie. Onderwerpen die aan bod komen zijn de volgende: marketingaspecten, marktonderzoek, marktaandeel, marktsegmentatie, marketing bij n...
VWO / Economie en Maatschappij / Management & OrganisatieSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7 van het boek Werken vanuit een ketenbenadering. In deze samenvatting staan de belangrijkste begrippen samengevat inclusief de aantekeningen uit de lessen van het vak Inkoop. Tentamen in 1 keer behaald met een 8,4 als re...
HAN University of Applied Sciences / Facility Management / InkoopDeze samenvatting bevat de volgende paragrafen: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2.1, 3.1, 3.2, 3.6, 3.7, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 6.1, 6.3, 6.4, 6.5, 7.1, 7.2, 8.4, 8.5, 8.6, 8.9, 10.1, 10.2, 10.3, 12.1, 12.2, 12.3, 12.4, 12.5, 13.3, 13.4
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Marktonderzoek Principes van marktonderzoek door Alvin C. Burns en Ronald F. BushEen uitgebreide samenvatting van het boek 'Marketing de Essentie' van Philip Kotler en Gary Armstrong. Rubriek: Marketing
Saxion / Technische Bedrijfskunde / Commercieel Management Marketing de Essentie door Philip Kotler en Gary ArmstrongVoor het vak Marketing 2 is er onderzoek gedaan voor conceptontwikkeling in Amsterdam en Rotterdam. Dit onderzoek en de uitwerkingen ervan staan in dit document.
Saxion / Hoger Hotelonderwijs / Marketing 2Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is het complete verslag: Beroepsproduct marktonderzoek koopproces (het merk Huawei is in dit geval gekozen) voor periode 1 Business Studies (hogeschool InHolland)
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marktonderzoek KoopprocesGedetailleerde samenvatting + uitwerking van de begrippen! Deze stof behoorde bij het vak Marktonderzoek tijdens periode 1. Ik heb zelf een 9,8 gehaald voor dit vak. Alle stof die je moet beheersen voor het tentamen staat hierin.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marktonderzoek 1 Marktonderzoek door Roelof Kooiker, Mirjam Broekhoff, Harm StumpelDeze samenvatting is gebaseerd op het boek 'marktonderzoek voor mbo' geschreven door Mirjam Broekhoff. De samenvatting is aan de hand van een examenmatrijs geschreven, dus alle belangrijke dingen staan er in. Alle hoofdstukken worden besproken. Er staan ...
ROC van Twente / Medewerker Marketing & Communicatie / marktonderzoek marktonderzoek voor mbo door Mirjam BroekhoffSamenvatting 'Marktonderzoek' Hoofdstuk 1-11. Tentamen Avans Hogeschool blok 1 jaar 2.
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Marktonderzoek Marktonderzoek door Mirjam Broekhoff, Harm Stumpe;, Roelof KooikerSamenvatting van het examen 'Marktonderzoek' gemaakt aan de hand van de toetsmatrijs.
ROC van Twente / Medewerker Marketing & Communicatie / Marketing Marktonderzoek door M.A. BroekhoffEen samenvatting van het gehele boek Marktonderzoek voor het MBO van Rendement. De samenvatting helpt je voorbereiden voor het examen. Zelf kreeg ik deels les uit het NIMA boek, deze informatie is ook meegenomen in deze samenvatting.
ROC Horizon College / Medewerker Marketing en Communicatie / Marktonderzoek Marktonderzoek voor het MBO door M.A. BroekhoffEen uitstekend voorbeeld van een Plan van Aanpak voor bijv. een marketingplan. Deze PvA is het begin geweest van mijn onderzoek. Alle onderdelen zijn hierin uitgewerkt en is direct goedgekeurd door de examinatoren.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / AfstudeeronderzoekGrote gedetailleerde samenvatting met veel duidelijke informatie met veel uitleg per begrip/onderdeel.
MBO Utrecht / Marketing, communicatie en evenementen / Marketing Inleiding tot marketing door Bronis VerhageExamencijfer door dit bestand: 7.8. Bestand gemaakt door: mijzelf. Dit bestand is bestemd voor studenten aan het Nova College die toegang hebben tot de eindtermen van het vak Marktonderzoek (klassensite).
ROC Nova College / Marketingmedewerker / Marktonderzoek MarktonderzoekGoede samenvatting van het boek marktonderzoek van Harm Stumpel M.A. Broekhoff Roelof Kooiker
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie /Samenvatting van hoofdstuk 8 & 9 van Wat is onderzoek en van het hele boek Statistiek voor marktonderzoek. Dit is de stof van het onderzoek tentamen van IEMES jaar 2, periode 2, maar kan ook voor andere opleidingen worden gebruikt.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie IEMES / OnderzoekEen complete samenvatting van het hele boek inclusief tabellen & figuren!
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marktonderzoek & Statistiek Principes van marktonderzoek door Alvin C Burns & Ronald F BushDit is een complete verslag van het beroepsproduct: Marktonderzoek koopproces. Dit verslag is inclusief interviewvragen en resultaten van de interviewvragen. Behaalde cijfer voor dit verslag was een 7.4
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marktonderzoek koopprocesUitgebreide samenvatting van het boek 'Marktonderzoek' van R. Kooiker.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marktonderzoek Marktonderzoek door R Kooiker