Samenvatting van Marktonderzoek van Kooiker van Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 (paragraaf 1 tm 4), 7 (paragraaf 1), H10 en H11.
Uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
Uitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
Voorbeeld onderzoek van de markt, voor het bedrijf Kruidenier Foodservices.
Basisprincipes voor iedereen die publiceert over onderzoek
Samenvatting: Marktonderzoek Auteur: Roelof Kooiker&Mirjam Broekhoff Hoofdstukken: 1, 2, 3, 6, 10, 11, 12, 15, 16
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting hele boek Norbert Scholl, Ko de Ruijter
Uitgebreide samenvatting van Marktonderzoek voor marketingbeslissingen, 1e druk van E. van Eunen, G. Rustenburg en K. Leliveld. ISBN: 9789001769123. Dit uittreksel van Marktonderzoek voor marketingbeslissingen is met zorg samengesteld en is goed te gebrui...
Uitgebreide samenvatting van Marktonderzoek, 8e druk van Roelof Kooiker, Mirjam Broekhoff en Harm Stumpel. ISBN: 9789001796990. Dit uittreksel van Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek...
Uitgebreide samenvatting van Starten met Marktonderzoek, 2e druk van M.A. Broekhoff en H.A.M. Stumpel. ISBN: 9789001700263. Dit uittreksel van Starten met Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. ...
Uitgebreide samenvatting van Marktonderzoek, 3e druk van P. de Pelsmacker, P. de Kenhove. ISBN: 9789043017251. Dit uittreksel van Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet same...
Uitgebreide samenvatting van Kwalitatief marktonderzoek, 3e druk van Uta Meier. ISBN: 9789001809386. Dit uittreksel van Kwalitatief marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sa...
Uitgebreide samenvatting van Principes van marktonderzoek, 6e druk van Alvin C. Burns en Ronald F. Bush. ISBN: 9789043017244.Dit uittreksel van Principes van marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren...
Uitgebreide samenvatting van Marktonderzoek, 2e druk van P. de Pelsmacker en P. van Kenhove. ISBN: 9789043010429. Dit uittreksel van Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet s...
Uitgebreide samenvatting van Starten met marktonderzoek, 3e druk van Mirjam Broekhoff. ISBN: 9789001809416. Dit uittreksel van Starten met marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comp...
Uitgebreide samenvatting van SPSS voor marktonderzoek, 2e druk van Rien Memelink. ISBN: 9789001796341. Dit uittreksel van SPSS voor marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet sa...
Uitgebreide samenvatting van Statistiek voor Marktonderzoek, 2e druk van Rein Memelink. ISBN: 9789001796259. Dit uittreksel van Statistiek voor Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Uitgebreide samenvatting van Kwalitatief Marktonderzoek, 2e druk van U. Meier en M. Mandemakers. ISBN: 9789001700287. Dit uittreksel van Kwalitatief Marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het bo...
Dit is een samenvatting van het boek 'starten met marktonderzoek ' serie marktonderzoek voor projectonderwijs van M.A. Broekhoff.