Uitgebreide samenvatting van Marketingcommunicatie, 2e druk van J. de Vries, P. de Pelsmacker, J. van den Bergh en M. Geuens. ISBN: 9789043009676. Dit uittreksel van Marketingcommunicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning ...
Marketingcommunicatie door J. de Vries, P. de Pelsmacker, J. van den Bergh, M. GeuensUitgebreide samenvatting van Geïntegreerde marketingcommunicatie, 1e druk van D. Baack, K.E. Clow en E. Boot. ISBN: 9789043016391. Dit uittreksel van Geintegreerde marketingcommunicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning b...
Geintegreerde marketingcommunicatie door D. Baack, K.E. Clow, E. BootUitgebreide samenvatting van Basisboek marketingcommunicatie, 1e druk van Esther de Berg. ISBN: 9789046902349. Dit uittreksel van Basisboek marketingcommunicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek...
Basisboek marketingcommunicatie door Esther de BergSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplan door Marian Burk WoodSamenvatting van het hele boek MarCom!
HZ University of Applied Sciences / Communicatie / Branding MarCom marketingcommunicatie in organisaties door drs. C Essink, drs. B van VeghelHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoo...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrate...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van Raaij