Bekijk documenten met de tag: experience. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Including all articles you need to learn for this course. Managing Customer Value and Experience at the Rijksuniversiteit in Groningen. Summary is made in academic year 2023-2024. The first year that this course has changed compared to previous years.
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Managing Customer Experience and ValueEen samenvatting van het Basisboek Customer Journey: Een inleiding in het vakgebied. Het hele boek is uitgebreid samengevat in 36 bladzijdes. Te gebruiken voor het vak inleiding Customer Experience aan de HAN.
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Customer Experience basisboek customer journeyHet succes van een scriptie Ondernemerschap & Retailmanagement hangt sterk af van de kwaliteit van de onderzoeksvraag. Een goede hoofdvraag is essentieel voor een gedegen afstudeeronderzoek, omdat deze de basis vormt van het hele onderzoeksproject en omdat...
Hogeschool Inholland / Small Business en Retail Management / Small Business, Ondernemerschap & RetailmanagementHet succes van een scriptie Communicatie en Multimediadesign hangt sterk af van de kwaliteit van de onderzoeksvraag. Een goede hoofdvraag is essentieel voor een gedegen afstudeeronderzoek, omdat deze de basis vormt van het hele onderzoeksproject en omdat-i...
Hogeschool van Amsterdam / Communication and Multimedia Design / Communicatie & MultimediadesignCustomer Experience Management aantekeningen van alle SWAY's, Explore More's, gastcollege's, canvassen en modellen. Hogeschool Rotterdam Communicatie leerjaar 2. Het zijn aantekeningen van alle twee de semesters van CEM. Het zijn in totaal 105 pagina's en...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience Management - CEMA summary of the Ebook Operations Management in the Service Sector written by Joyce Walstra. The summary includes chapters 1, 2, 3, 6, and 9, which is also the theory for the Progress Test.
Breda University of Applied Sciences / Leisure & Events Management / Guest Experience Management Operations Management in the Service Sector door Joyce WalstraVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenA summary of Peter Wijngaarden's book Guest Experience Management. The summary teaches you about the Guest Experience Model and gives you insight into how to improve the guest experience. It is also part of the theory for the Progress Test.
Breda University of Applied Sciences / Leisure & Events Management / Guest Experience Management Guest Experience Model door Peter van WijngaardenDit is een samenvatting van het boek Basisboek eventmanagement, tweede herziene druk. Het is hoofdstuk 4 Van event tot experience en de rol van sociale media. Geschreven voor het vak Eventmanagement, semesteronderwijs Facility management HIB en minor Event...
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / eventmanagement basisboek eventmanagement door Gabriëlle Kuiper en Danique KampDit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 4 Hospitality beyond the Industry's borders (Hospitality buiten de grenzen van de branche). Deze samenvatting bevat paragraaf 4.4 niet.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / KFM Hospitality Experience door Frans Melissen, Jean-Pièrre van der RestDit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 2 Adding value to the hospitality experience. Het betreft paragraaf 1 en 2.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / KFM Hospitality Experience door Frans Melissen, Jean-Pièrre van der RestDit is een samenvatting in het NEDERLANDS over het boek Hospitality Experience druk 2. Het gaat over Hoofdstuk 1 The concept of hospitality. Geschreven voor het vak KFM, opleiding Facility management.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / KFM Hospitality Experience door Frans Melissen, Jean-Pièrre van der RestVoor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een ...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM (Customer Experience Management)Opdrachtomschrijving in het kort: Met deze opdracht ga je ervoor zorgen dat je als smart connector op de hoogte bent van trends en ontwikkelingen en snapt binnen welk spanningsveld CEM aan de orde is en welke krachten er binnen dit veld zijn, begrijp je wa...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Customer Experience ManagementIn dit document vind je een overzichtelijke samenvatting (met afbeeldingen) die alle belangrijke punten op een rijtje zet om je goed voor te bereiden voor je tentamen.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Discover consumer insight De customer delight strategieSamenvatting van complete collegestof van CRM. Onderdeel van Factory Minor Storytelling & Experience, Leisure & Events Management aan Breda University of Applied Sciences.
Breda University of Applied Sciences / Leisure & Events Management / Factory Minor Storytelling & ExperienceSamenvatting van complete collegestof van Consumer Behaviour, onderdeel van Factory Minor Storytelling & Experience in jaar 4, Leisure & Events Management aan Breda University of Applied Sciences.
Breda University of Applied Sciences / Leisure & Events Management / Factory Minor Storytelling & ExperienceEen uitgebreide samenvatting van het vak Citymarketing. Samenvatting geschreven aan de hand van het boek 'economie van experiences' en het marketingplan van Kampen. Ook te verkrijgen in bundel, daar zitten alle vragen bij waarvan er ongeveer 15 van in het ...
Saxion / Commerciële Economie / Citymarketing Economie van Experiences door Albert Boswijk, E. PeelenUitgebreiden samenvatting van het boek Content! Zuurstof voor je klanten van Antal de Waij. Tentamenstof voor de studie Communicatie aan de HAN Nijmegen voor vak de Contentmaker. Bevat verwijzingen naar het boek. Geschreven vanuit de lessen + boek dat geb...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Contentmaker Content zuurstof voor je klantenSamenvatting van de stof uit de lessen en de reader Customer Experience Management van Hogeschool Rotterdam. Bevat de hoofdonderwerpen; Netwerk, Merk, Stakeholders, Relatie, Communicatie en Community. In de zichtbare inhoudsopgave is te zien welke o...
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / CEM - Customer Experience ManagementSamenvatting van het boek Experience Human Development van Diane E. Papalia Ruth Duskin Feldman. Hoofdstuk 1 t/m 14
Rijksuniversiteit Groningen / Psychologie / Ontwikkelingspsychologie Experience Human Development door Diane E. Papalia Ruth Duskin Feldman