Een uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1, 4, 5 en 7 van het boek.
Universiteit Twente / Communicatiewetenschappen / Marketing Communications Marketing Communications A European Perspective door P De Pelsmacker, M Geuens & J Van Den BerghMost of the chapters of the book are there. All chapters for Principles of Communication exam at Hogeschool Utrecht (ICM/International communication and media) included.
Hogeschool Utrecht / International Communication & Media / principles of communication Thinking Through Communication door Thinking through communicationThese are the lecture notes for the course Psychology of Media and Communication (Master course Economic and Consumer Psychology). It includes the models discussed in the lecture, some examples and explanations of the theories. It closely follows the power...
Universiteit Leiden / Psychology / the Psychology of Media and CommunicationAvans CMD Jaar 2 Blok 7 Philosophy Samenvatting hoorcolleges en slides, en ik heb eigen voorbeelden en uitleg toegevoegd.
Avans Hogeschool / Communication and Multimedia Design / PhilosophyBIJNA alle stof voor Kennis B jaar 1 van FHC. H1, H2, H 23 t/m H26 van Coebergh, PDF Schulz en PDF van Ruler. Alleen de PDF van Oomkes mist.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Corporate communicatie 1 De communicatieprofessional door Piet Hein CoeberghAlle stof voor toets C voor 1e jaars studenten van FHC. -Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 Cornelissen, J, (2014), Corporate Communication, A Guide to Theory & Practice. London: SAGE Publications. - PDF Aarts, N, et. al. (2014), Strategische Communicatie, Princ...
Fontys Hogescholen / Communicatie / Corporate communication 2 Corporate Communication A Guide To Theory And Practice door Joep P. CornelissenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van hoofdstuk 3 van het boek Media geschreven door Rob Leurs en Vincent Crone. Onderwerp van dit hoofdstuk: hoe zitten mediaproducten in elkaar?
HAN University of Applied Sciences / Communication and Multimedia Design / Media Questions Media door Rob LeursSamenvatting over hoofdstuk 2 van het boek Media geschreven door Rob Leurs en Vincent Crone. Onderwerp van dit hoofdstuk: hoe worden media gemaakt?
HAN University of Applied Sciences / Communication and Multimedia Design / Media Questions Media door Rob LeursSamenvatting over hoofdstuk 1 van het boek Media geschreven door Rob Leurs en Vincent Crone. Onderwerp van dit hoofdstuk: wat zijn media?
HAN University of Applied Sciences / Communication and Multimedia Design / Media Questions Media door Rob LeusSummary of the whole book. Mass Communication, Media, and Culture.
NHTV Breda / Media en Entertainment Management / Media & Entertainment Mass Communication Media and CultureSummary Marketing Communications. PR Smith, ZE Zook, 6th edition, 2016
TIAS / Master in Business Administration / Marketing Communications Marketing Communications door PR Smith & Ze ZookSamenvatting Corporate Communication, geschreven door Joep Cornelissen. Nederlandse samenvatting van hoofdstuk 1, 3 en 11 @FHC Studenten: Ik heb een samenvatting met alle stof voor het tentamen van kennis C! Kijk even tussen mijn uploads. :)
Fontys Hogescholen / Communicatie / Corporate communicatie Corporate Communication A Guide To Theory And Practice door Joep P CornelissenComplete samenvatting tentamen kennis C voor Communicatie Fontys Eindhoven. De samenvatting bevat: - Corporate Communication (Joep Cornelissen): H1, 3 en 11 - Basisboek Interne Communicatie 8e editie (Erik Reijnders): H2 & 3 - Alle 17 PDF's - Belangrijke ...
Fontys Hogescholen / Communicatie / Corporate communicatie Corporate Communication A Guide To Theory And Practice door Joep CornelissenSamenvatting van het boek "basisboek interne communicatie" geschreven door Reijnders.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Corporate communicatie Basisboek interne communicatie door Erik ReijndersSamenvatting Corporate Communication, met alle stof voor KennisC jaar 2 FHC. Met hierin: * Cornelissen, J. Corporate communication. A guide to theory and practice H1, 3 en 11 * Reijnders, E. Basisboek Interne communicatie: * Aarts; Strategische communicat...
Fontys Hogescholen / Communicatie / Corporate communicatie Corporate Communication A Guide To Theory And Practice door Joep P CornelissenDe communicatieprofessional, geschreven door Piet Hein Coebergh. Hoofdstuk 1, 2 en 23 t/m 26. Geschreven door eerstejaars communicatiestudente aan Fontys Hogeschool Communicatie
Fontys Hogescholen / Communicatie / Corporate communication 1 De communicatieprofessional door Piet Hein CoeberghSummary/Samenvatting Problematic and Beneficial Effects of Media Use (PBMU) - Classes + articles!
Vrije Universiteit Amsterdam / Communicatiewetenschappen / PBMU / Problematic and Beneficial Effects of Media Use classes articles door Lisa Ensing en Eline SchuursDit is een samenvatting van het CSS gedeelte van HTML & CSS door Jon Duckett, compleet in het Nederlands vertaald. Het bestaat uit de hoofdstukken H10-16.
De Haagse Hogeschool / Communication and Multimedia Design / Web Technologies HTML CSS door Jon DuckettDit is een samenvatting van het HTML gedeelte van het boek HTML & CSS door Jon Duckett. Deze is compleet in het Nederlands vertaald en bestaat uit de hoofdstukken 1 tot en met 10.
De Haagse Hogeschool / Communication and Multimedia Design / Web Technologies HTML CSS door Jon DuckettSummary of the book The Psychology of Advertising 2nd edition by Bob M. Fennis and Wolfgang Stroebe.
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / Marketing Communication The Psychology of Advertising door Bob M Fennis, Wolfgang Stroebe