Edumundo Blok 2 Algemene Economie 2018/2019 - 1. DESTEP economische factoren & 2. macro-economie. Onder andere geschikt voor Commerciële Economie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Algemene Economie Blok 2 Algemene Economie 2018 2019Samenvatting van h1 grondslagen van de marketing. Een uitgebreid hoofdstuk samengevat. Deze samenvatting bevat handige schema's en tabellen waardoor je niet te veel tekst hebt.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageVerkorte samenvatting van het boek Principes van Marketing. De hoofdstukken die worden behandeld: H1, 2 en 4 t/m 17. Ideaal als je in tijdnood zit voor een tentamen.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Principes van Marketing door Philip KotlerBij deze het gehele boek van Eventmarketing (tweede editie) door Karoline Wiegerink en Ed Peelen samengevat in 20 pagina's, inclusief alle modellen en belangrijke tabellen. Succes met het tentamen!
Hanzehogeschool Groningen / Eventmanagement / Eventmarketing Eventmarketing door Karoline Wiegerink en Ed PeelenDit is een uitstekende samenvatting van de lessen Marketingplanning. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / MarketingplanningGoede samenvatting van het boek 'Professioneel verkopen'. Ik heb deze samenvatting gebruikt voor toetsen tijdens mijn studie Commerciële Economie. De samenvatting is van ALLE hoofdstukken! mvg
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Verkoop Professioneel Verkopen door Drs. H.E. WijnenbergVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit document bevat een samenvatting van het boek Marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij (2015, zevende druk) van in totaal 17 hoofdstukken die ik in januari 2018 heb gemaakt voor de opleiding NIMA B marketingcommunicatie. De samenvatting is ...
Hogeschool NCOI / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor, Fred van Raaij en Margot BouwmanSamenvatting sales- en accountmanagement (Verkoop) van Willem van Putten. Hoofdstuk 1 t/m 7 inclusief alle modellen uit het boek. 2e jaar Commerciële economie- M3. Dit is een uitgebreide samenvatting van het boek met alle benodigde informatie voor het ten...
Windesheim / Commerciële Economie / Verkoopmanagement Sales en accountmanagement door Willem van PuttenHIGH RESULTS SCORED with this clear and comprehensive summary of the entire book! You dont need to buy the book, this summary is enough! It include all the IMAGES (models) from the book & LEARNING GOALS per chapter & handy short SUMMARIES at the end of...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / International marketing strategy International marketing strategy door Isobel Doole, Robin Loowe en Alexandra KenyonGedetailleerde samenvatting van de hoofdstukken 1,3,4,5,6 (7). Deze stof behoorde bij het tentamen van Marketing periode 3 (jaar 2 Commerciële Economie).
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Professioneel inkopen door Kees Gelderman, Bé AlbrondaGedetailleerde samenvatting + uitwerking van de begrippen! Deze stof behoorde bij het vak Marktonderzoek tijdens periode 1. Ik heb zelf een 9,8 gehaald voor dit vak. Alle stof die je moet beheersen voor het tentamen staat hierin.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marktonderzoek 1 Marktonderzoek door Roelof Kooiker, Mirjam Broekhoff, Harm StumpelGedetailleerde samenvatting van Grondslagen van de Marketing hoofdstuk 9 tot en met 12. Deze stof behoorde tot het tentamen Marketing van periode 3.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageGedetailleerde samenvattingen van de hoofdstukken 4,6,7 en 8. Deze stof behoorde bij het vak Marketing van kwartaal 2.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Grondslagen van de Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageGedetailleerde samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van Grondslagen van de Marketing.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageSamenvatting marketing en relatiemanagement Thomassen: H1 (blz 14-53), (blz 54-67), (blz 78-85), (blz 108-139) & (blz 140-161). Nima 2017: (blz 5-28) & (blz 35-50). EBOOK NIPO: (blz 1-19) NIMA 2016: (blz 41-49) & (blz 6-40).
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Marketing en relatiemanagementSamenvatting Sales (Basisboek sales, Robin van der Werf). Commerciële Economie, jaar 1. Zeer uitgebreid met veel voorbeelden.
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Sales Basisboek Sales door Robin van der WerfSamenvatting marketingcommunicatie, boek marketingcommunicatiestrategie. Commerciële economie, jaar 3, H4 t/m H13
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door J.M.G. Floor, W.F. van RaaijSamenvatting marketing jaar 3 commerciële economie. H4, H5 en H6 samengevat
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing Marketingplanning door Rien HummelSamenvatting innovatie, boek innovatiemanagement, jaar 3, commerciële economie H1 t/m H4 samengevat
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Innovatie Innovatiemanagement door Ellko HuizinghSamenvatting onderzoek doen!, jaar 2, commerciele economie Hele boek is samengevat
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Onderzoek Onderzoek doen door Tom Fischer, Mark Julsing