Bekijk documenten met de tag: Online. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
In deze samenvatting is hoofdstuk 1 tot en met 12 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen en erg overzichtelijk. De belangrijkste stof is samengevat in deze samenv...
In deze samenvatting is hoofdstuk 1, 2, 3 & 4 van het Basisboek Online Marketing samengevat. De samenvatting is van de 4e druk van het boek. De samenvatting is eenvoudig te lezen, erg overzichtelijk en bevat plaatjes uit het boek. De belangrijkste stof is ...
Dit is een uitgebreide samenvatting van het boek: the futureof shopping geschreven door: Jorg Snoeck en Pauline Neerman. De samenvatting haalt op bondige wijze alle belangrijke onderwerpen uit het boek aan. Het boek bevat enkele economische termen welke me...
Ruime samenvatting van Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie de eerste druk. Deze samenvatting beslaat hoofdstuk 8 t/m 13 van het boek.
Ruime samenvatting van Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie de eerste druk. Samenvatting beslaat hoofdstuk 1 t/m 7
In deze samenvatting zijn er twee boeken samengevat, namelijk 'Marketing.com 4.0' en 'Social Media Management'. Voor het vak Social Media Analytics (ofwel: Online Communicatie) behoorden deze boeken tot de tentamenstof. Dit vak kreeg ik in jaar 2 van de op...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van het Basisboek Online Marketing met elke paragraaf apart beschreven ISBN: 978-90-01-85095-1
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Samenvatting van basisboek online marketing h12
Samenvatting H8 basisboek online marketing
Dit een een samenvatting van h10 van het Basisboek Online Marketing van Marjolein Visser. Alle kernpunten zijn erin verwerkt en randzaken zijn beschreven.