Summary of required articles of the course DMI at the RUG (2021-2022): - Digital marketing: A framework, review and research agenda (Kannan & Li, 2017) - Exploring the effects of what (product) and where (website) characteristics on online shopping behav...
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / Digital Marketing IntelligenceSummary for the course Market Models at the University of Groningen, included in the master's programme Marketing Analytics and Data Science. The summary includes the required chapters of the book Modeling Markets by Leeflang et al.: Chapter 1 until 6.3. I...
Rijksuniversiteit Groningen / Marketing / Market Models Modeling Markets door LeeflangSamenvatting H12: digital analytics van basisboek online marketing. 9 pagina's lang.
Zuyd Hogeschool / Bedrijfseconomie / Werkcollege Basisboek online marketingUitstekende samenvatting van het boek "Operations Management, process and supply chains. 11e editie door Lee J. Krajewski, Manoj K. Malhotra en Larry P. Ritzman". Deze samenvatting bevat hoofdstuk 1, 2, 11 en 12. Compleet en uitgebreid genoeg voor de stude...
Hanzehogeschool Groningen / Technische Bedrijfskunde / Operation Management / Supply Chain ManagmentSummary of all interesting or important parts about the 6 lectures and 2 guest lecture of the course Data Analytics for Business Intelligence (1BM110). The lectures are based on the book: Fundamentals of Business Intelligence.
TU Eindhoven / Innovation Management / Data Analytics for Business Intelligence Lecture slidesSummary Marketing Analytics (MSc International Business, specialization Strategic Marketing, Maastricht University)
Maastricht University / International Business / Marketing AnalyticsVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenThis summary contains part of the book: Marketing Models: Multivariate Statistics and Marketing Analytics (4th edition), written by Dr. Dawn Iacobucci. It contains the complete chapters: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9 and partly chapter 8 (ANOVA). including all the s...
Wageningen University / Management, Economics and Consumer Studies / Advanced Management and Marketing marketing models multivariate statistics and marketing analytics door Dr. Dawn IacobucciDit document bevat uitgebreide informatie over: 3D prototyping, cloud computing, projectmanagement, visualisatietechnieken, het nieuwe werken, security, samenwerken, website usability, Analytics, Big Data, ICT landschap, website bouwen met CMS en Ai. Er ...
E-skillsIn deze samenvatting zijn er twee boeken samengevat, namelijk 'Marketing.com 4.0' en 'Social Media Management'. Voor het vak Social Media Analytics (ofwel: Online Communicatie) behoorden deze boeken tot de tentamenstof. Dit vak kreeg ik in jaar 2 van de op...
De Haagse Hogeschool / Communicatie / Social Media Analytics Social Media Management Marketing com 4 0 door Marjolein Visser en Berend Sikkenga / Wim van der MarkSamenvatting voor het vak Digitale Communicatie dat wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof voor het tentamen, namelijk artikel 1: Consumentengedrag en de customer journey, artikel 3: See-t...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digitale CommunicatieDeze samenvatting bevat de reader Growth Hacking tools. Ook bevat deze samenvatting extra informatie over Google Analytics en over Landingspagina's (Unbounce Academy). Verder gaat deze samenvatting over A/B testen en worden er belangrijke begrippen uitgele...
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Growth Hacking toolssamenvatting over de 6 lectures data analytics! Gegeven aan Tu/e Eindhoven. vakcode = 2IAB0
TU Eindhoven / Computer Science and Engineering / Data Analytics for Engineers Data Analytics for EngineersSummary for the articles of week 3, for the course Comparative Country Studies. The following articles are included: - National Innovation Systems - Analytical Concept and Development Tool by Lundvall - The determinants of national innovative capacity by ...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Comparative Country StudiesSummary of the article 'National Innovation Systems - Analytical Concept and Development Tool' by Lundvall Course: comparative country studies
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / Comparative Country Studies National Innovation Systems Analytical Concept and Development Tool door LundvallSamenvattingen van Hoofdstuk 1: Personeelsinformatie en Hoofdstuk 2: Methode Ken- en stuurgetallen voor personeelsmanagement van het boek Ken & Stuurgetallen voor personeelsmanagement die voor onder andere het vak HR Analytics wordt gebruikt.
Windesheim / Human Resource Management / HR Analytics Ken en Stuurgetallen voor personeelsmanagement door Rolf Baarda en Kees KouwenhovenSamenvatting van het boek Personeelsmanagement nader becijferd voor het vak HR-analytics
Windesheim / Human Resource Management / HR-Analytics Personeelsmanagement nader becijferd door Karin PottingHereby a extensive summary of Marketing Channel Management for the Marketing Management master at Tilburg University, teached by Prof. dr. I Geyskens.
Tilburg University / Marketing Management / Marketing Channel ManagementA very comprehensive summary of the colleges of Brand Management from school year 2017-2018. Een zeer uitgebreide samenvatting van de colleges van Brand Management van schooljaar 2017-2018.
Tilburg University / Marketing Management / Brand managementHierbij een samenvatting van de hoorcolleges van Introduction to Research in Marketing gegeven vanaf januari 2017, gegeven door Prof. Dr. Els Gijsbrechts. Ieder college wordt aan de hand van de zelfde 6/7 stappen toegelicht. Combinatie van Nederlands en E...
Tilburg University / Marketing Management / Introduction in Marketing ResearchHereby my summery of Customer Analytics in semester 4 of the schoolyear 2016-2017. The seven lectures and weblectures are discussed in this summary in English.
Tilburg University / Marketing Management / Customer Analytics