Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek marketing de essentie - Philip Kotler, Gary Armstrong en download het direct om beter te studeren.
een samenvatting van Marketing de essentie hoofdstuk 2, 3, 4, 5.2 & 6
Fontys Hogescholen / Technische Bedrijfskunde / Marketing Marketing de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
In het studieboek Marketing de essentie brengen P. Kotler en G. Armstrong studenten uit het hoger onderwijs alles bij omtrent de basis van marketing. In het boek komen marketingbegrippen zoals strategie, marktonderzoek, koopgedrag, prijsbeleid en marketingcommunicatie aan de orde. In heldere taal wordt uitgelegd wat de begrippen inhouden. Aan de hand van voorbeelden en duidelijke illustraties wordt de theorie toegepast op de praktijk.
Door de jaren heen is het boek een aantal keer vernieuwd met de meest actuele technieken en mogelijkheden. In een digitale wereld nemen de mogelijkheden om via internet producten en diensten te promoten toe. De laatste druk neemt deze nieuwe inzichten mee. Let bij de aankoop van een samenvatting op Knoowy goed op welke druk het betreft.