De kern van de volgende hoofstukken is samengevat: H3-H9. Om de samenvatting niet onnodig langer te maken, zijn alle figuren niet weergeven in de samenvatting. Er wordt in de tekst doorverwezen naar de figuren in het boek.
De kern van de volgende hoofstukken is samengevat: H3-H9. Om de samenvatting niet onnodig langer te maken, zijn alle figuren niet weergeven in de samenvatting. Er wordt in de tekst doorverwezen naar de figuren in het boek.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Samenvatting voor het vak Inkoop. De hoofdstukken staan in de volgorde hoe ik ze moest leren: H4, H6.5, H7,1, H3, H2.2, H5, H1.4. De kern is op een overzichtelijke manier weergeven in de samenvatting. De samenvatting bevat geen figuren, hiervoor verwijs ik...
Samenvatting voor het vak Inkoop. De hoofdstukken staan in de volgorde hoe ik ze moest leren: H4, H6.5, H7,1, H3, H2.2, H5, H1.4. De kern is op een overzichtelijke manier weergeven in de samenvatting. De samenvatting bevat geen figuren, hiervoor verwijs ik...
Een tentamen van Business Modellen waarin 8 vragen met betrekking tot Business Modellen zijn uitgewerkt. In dit tentamen is gewerkt met de casus www.rentseedo.nl Dit is een vrij nieuw platform, waarvoor onder andere een canvas is opgesteld en verbetermaat...
Een tentamen van Business Modellen waarin 8 vragen met betrekking tot Business Modellen zijn uitgewerkt. In dit tentamen is gewerkt met de casus www.rentseedo.nl Dit is een vrij nieuw platform, waarvoor onder andere een canvas is opgesteld en verbetermaat...
Na enkele aankopen op Knoowy; kon ik geen complete / goede samenvatting vinden over H1 - H5; dus toen maar zelf er een gemaakt. Inclusief belangrijke foto's uit het boek zelf. ISBN: 978-90-01-86877-2 Boek: Bedrijfskunde integraal 2e druk
Na enkele aankopen op Knoowy; kon ik geen complete / goede samenvatting vinden over H1 - H5; dus toen maar zelf er een gemaakt. Inclusief belangrijke foto's uit het boek zelf. ISBN: 978-90-01-86877-2 Boek: Bedrijfskunde integraal 2e druk
Boek: Principes van marketing Schrijvers: Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris, Nigel Piercy, Frank Broere, Ton Brochert, Ed Feijen, Loes Vink Zesde editie Always Learning Pearson hoofdstukken: 1,3,5,6,8
Boek: Principes van marketing Schrijvers: Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris, Nigel Piercy, Frank Broere, Ton Brochert, Ed Feijen, Loes Vink Zesde editie Always Learning Pearson hoofdstukken: 1,3,5,6,8
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility Management dat gebruikt is voor het vak Inleiding Facility Management. In de samenvatting zijn de leerdoelen van het vak omschreven, die van belang zijn voor de tentamenstof.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek Facility Management dat gebruikt is voor het vak Inleiding Facility Management. In de samenvatting zijn de leerdoelen van het vak omschreven, die van belang zijn voor de tentamenstof.