Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek strategische en operationele marketingplanning kernstof b - Ton de Gouw, Gerbrand Rustenburg , Allert de Geus en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreide samenvatting van Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B, 5e druk van Ton de Gouw, Gerbrand Rustenburg en Allert de Geus. ISBN: 9789001797157. Dit uittreksel van Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B is m...
SAMENVATTING STRATEGISCHE- EN OPERATIONELE MARKETINGPLANNING KERNSTOF-B (NIMA-B) / H2, H3, H4, H5, H6, H7, H8, H9, H10, H11, H12, H13, H14, H15 ISBN: 978-90-01-85315-0 / ZESDE DRUK / GERBRAND RUSTENBURG, TON TERLOUW, ALLERT DE GEUS / INCLUSIEF MODELLEN, BE...
Samenvatting van het boek strategische en operationele marketingplanning van Gebrand Rustenburg, Ton de Gouw, Allert de Geus. Het is een samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 17. NIMA B
Uitgebreide samenvatting van het boek Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B
Hoofdstuk 3 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 9 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHoofdstuk 8 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 7 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 6 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 5 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 4 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 2 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Hoofdstuk 1 van het boek 'Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B' Zesde druk
Het boek Strategische en operationele marketingplanning Kernstof B is geschreven door Ton de Gouw. In dit boek wordt veel aandacht geschonken aan strategische marketingonderwerpen en online marketing. Het boek is helder gestructureerd en bevat overzichtelijke schema’s en veel praktijkvoorbeelden.
Zo worden theoretische gedragsmodellen aan elkaar gekoppeld en wordt vervolgens de link met de marketingstrategie en de communicatieboodschap gelegd. Achterin het boek is de beschrijving van alle fasen van het strategisch marketingplanningsproces opgenomen. Het boek is goed bruikbaar voor studenten Bedrijfskunde en MBA-opleidingen in het hoger onderwijs of marketeers en ondernemers. Andere veelgebruikte marketing-boeken zijn het Engelstalige Principles of Marketing en Marketing, de essentie.