Strategische en operationele marketingplanning Kernstof B

Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek strategische en operationele marketingplanning kernstof b - Ton de Gouw, Gerbrand Rustenburg , Allert de Geus en download het direct om beter te studeren.

Strategische en operationele marketingplanning Kernstof B
Auteur:
Ton de Gouw
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 6 - 9789001853150
Uitgever:
Noordhoff Uitgevers
Categorie:
Marketing & communicatie

Het boek Strategische en operationele marketingplanning Kernstof B is geschreven door Ton de Gouw. In dit boek wordt veel aandacht geschonken aan strategische marketingonderwerpen en online marketing. Het boek is helder gestructureerd en bevat overzichtelijke schema’s en veel praktijkvoorbeelden.

Zo worden theoretische gedragsmodellen aan elkaar gekoppeld en wordt vervolgens de link met de marketingstrategie en de communicatieboodschap gelegd. Achterin het boek is de beschrijving van alle fasen van het strategisch marketingplanningsproces opgenomen. Het boek is goed bruikbaar voor studenten Bedrijfskunde en MBA-opleidingen in het hoger onderwijs of marketeers en ondernemers. Andere veelgebruikte marketing-boeken zijn het Engelstalige Principles of Marketing en Marketing, de essentie.

Categorieën

Prijs

+

Aantal pagina's

+

Jaar

Taal

Tag toevoegen


✖ Filters wissen Toon 13 documenten
Filter Filter ▸
Aantal documenten: 13
Strategische en operationele marketingplanning Kernstof B
Auteur:
Ton de Gouw
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 6 - 9789001853150
Uitgever:
Noordhoff Uitgevers
Categorie:
Marketing & communicatie

Het boek Strategische en operationele marketingplanning Kernstof B is geschreven door Ton de Gouw. In dit boek wordt veel aandacht geschonken aan strategische marketingonderwerpen en online marketing. Het boek is helder gestructureerd en bevat overzichtelijke schema’s en veel praktijkvoorbeelden.

Zo worden theoretische gedragsmodellen aan elkaar gekoppeld en wordt vervolgens de link met de marketingstrategie en de communicatieboodschap gelegd. Achterin het boek is de beschrijving van alle fasen van het strategisch marketingplanningsproces opgenomen. Het boek is goed bruikbaar voor studenten Bedrijfskunde en MBA-opleidingen in het hoger onderwijs of marketeers en ondernemers. Andere veelgebruikte marketing-boeken zijn het Engelstalige Principles of Marketing en Marketing, de essentie.

Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Winkelwagen
  • loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document