Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek Strategisch merkenmanagement - N. Kuilder, M.A. de Kort, K.L. Keller en download het direct om beter te studeren.
Uitgebreide samenvatting van Strategisch merkenmanagement, 3e druk van N. Kuilder, M.A. de Kort en K.L. Keller. ISBN: 9789043017299. Dit uittreksel van Strategisch merkenmanagement is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het...
Strategisch merkenmanagement door N. Kuilder, M.A. de Kort, K.L. KellerDeze samenvatting van het boek Strategisch Merkenmanagement (vierde editie), geschreven door Kevin Lane Keller en Ruud Heijenga, bevat hoofdstuk 1 t/m 6 en 10 t/m 13. De samenvatting omvat alle belangrijke punten uit het boek, met daarbij een heldere uitleg.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Merkmanagement Strategisch merkenmanagement door Kevin Lane Keller & Ruud HeijengaBeknopte samenvatting van het boek: Strategisch merkenmanagement Hoofdstuk: 1, 2, 6, 11 & 15. Behaald cijfer: 8,3
Fontys Hogescholen / Communicatie / Merkenmanagement Strategisch merkenmanagement door Kevin Lane Keller, Ruud Heijenga, Erik SchoppenAlleen hoofdstuk 1, 2, 6 en 11 uit 4e druk Strategisch. Merkenmanagement. Erg uitgebreid!
Fontys Hogescholen / Communicatie / Merkenmanagement Strategisch merkenmanagement door Kevin Lane Keller, Ruud Heijenga, Erik SchoppenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden